Obserwacja dotyczy serwisu samochodowego w salonie Opla. W związku z przeglądem technicznym swojego samochodu umówiłem się telefonicznie na serwis, rozmowa przebiegła bardzo konkretnie, miło i sympatycznie, miałem możliwość wyboru godziny. Po przybyciu zostałem bardzo szybko zauważony, zostałem poinformowany o czasie serwisu i poczęstowany kawą. Po 40 minutach samochód był gotowy, przedstawiono mi szczegóły serwisu i poinformowano o wymaganym serwisie w przyszłości. Koszt serwisu okazał się niższy niż wstępnie informowano mnie przez telefon.
Uwielbiam tą markę, ale pewien pan zniechęcił … sytuacja była taka, chciałem samochód w leasing który był dostępny od ręki , wycena i oferta przygotowana, dzień przed podpisaniem umowy, dostałem od handlowca tel. Że auto sprzedane komuś innemu… po czym po około 3 tygodni później zadzwonił ponownie, że klient nie dostał zgody banku na leasing …
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.