Opel

(3.77)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 82)

Pokaż wszystkie opinie

Obserwacja dotyczy serwisu...
Obserwacja dotyczy serwisu samochodowego w salonie Opla. W związku z przeglądem technicznym swojego samochodu umówiłem się telefonicznie na serwis, rozmowa przebiegła bardzo konkretnie, miło i sympatycznie, miałem możliwość wyboru godziny. Po przybyciu zostałem bardzo szybko zauważony, zostałem poinformowany o czasie serwisu i poczęstowany kawą. Po 40 minutach samochód był gotowy, przedstawiono mi szczegóły serwisu i poinformowano o wymaganym serwisie w przyszłości. Koszt serwisu okazał się niższy niż wstępnie informowano mnie przez telefon.

zarejestrowany-uzytkownik

21.10.2008

Placówka

Bydgoszcz, Fordońska 59

Nie zgadzam się (29)

Opel

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Opel?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Uwielbiam tą markę,...
Uwielbiam tą markę, ale pewien pan zniechęcił … sytuacja była taka, chciałem samochód w leasing który był dostępny od ręki , wycena i oferta przygotowana, dzień przed podpisaniem umowy, dostałem od handlowca tel. Że auto sprzedane komuś innemu… po czym po około 3 tygodni później zadzwonił ponownie, że klient nie dostał zgody banku na leasing …