JAPOŁ

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Znalazłem w sklepie...
Znalazłem w sklepie internetowym plecak turystyczny który mi się spodobał, a że mój stary był juz naprawdę stary zamówiłem nowy model. O sklepie mogę się wypowiedzieć w czterech krokach, dla mnie i myślę dla reszty będą to podstawy aby nie zamawiać w tym sklepie. Po pierwsze czas wysyłki- 4 dni, mimo informacji, że towar wysyłają tego samego dnia do 16. (plus 2 dni weekendu, kiedy nie pracują). Po drugie: na stronie widniał baner reklamowy z informacją, że zupełnie gratis dostać można pokrowiec na laptopa. 4 dni po złożeniu zamówienia zadzwoniła miła pani mówiąc, że nie wygrałam licytacji (kupując w sklepie- sic!) i za taki pokrowiec muszę dodatkowo zapłacić. Po trzecie: ponieważ towaru nie wysłano we wtorek, w czasie rozmowy telefonicznej zamówiłam dodatkowy produkt, sprawdzono czy jest w sklepie, pani potwierdziła, uprzejmie oznajmiła, że właśnie jest dopakowywany do mojej paczki, a ostatecznie dotarło tylko początkowe zamówienie. Po czwarte: niezgodność z zamówieniem. Mimo, że rozmawiałam z panią przez telefon 2 razy, nikt nie poinformował mnie o niedostępności wybranego przeze mnie modelu. Ogólnie kontakt ze sklepem zaliczam do udanego bo odbierają telefony, ale nie potrafią wyjść z sytuacji.

zarejestrowany-uzytkownik

20.06.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (26)

JAPOŁ

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż JAPOŁ?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Znalazłem w sklepie...
Znalazłem w sklepie internetowym plecak turystyczny który mi się spodobał, a że mój stary był juz naprawdę stary zamówiłem nowy model. O sklepie mogę się wypowiedzieć w czterech krokach, dla mnie i myślę dla reszty będą to podstawy aby nie zamawiać w tym sklepie. Po pierwsze czas wysyłki- 4 dni, mimo informacji, że towar wysyłają tego samego dnia do 16. (plus 2 dni weekendu, kiedy nie pracują). Po drugie: na stronie widniał baner reklamowy z informacją, że zupełnie gratis dostać można pokrowiec na laptopa. 4 dni po złożeniu zamówienia zadzwoniła miła pani mówiąc, że nie wygrałam licytacji (kupując w sklepie- sic!) i za taki pokrowiec muszę dodatkowo zapłacić. Po trzecie: ponieważ towaru nie wysłano we wtorek, w czasie rozmowy telefonicznej zamówiłam dodatkowy produkt, sprawdzono czy jest w sklepie, pani potwierdziła, uprzejmie oznajmiła, że właśnie jest dopakowywany do mojej paczki, a ostatecznie dotarło tylko początkowe zamówienie. Po czwarte: niezgodność z zamówieniem. Mimo, że rozmawiałam z panią przez telefon 2 razy, nikt nie poinformował mnie o niedostępności wybranego przeze mnie modelu. Ogólnie kontakt ze sklepem zaliczam do udanego bo odbierają telefony, ale nie potrafią wyjść z sytuacji.