Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: JAPOŁ
Treść opinii: Znalazłem w sklepie internetowym plecak turystyczny który mi się spodobał, a że mój stary był juz naprawdę stary zamówiłem nowy model. O sklepie mogę się wypowiedzieć w czterech krokach, dla mnie i myślę dla reszty będą to podstawy aby nie zamawiać w tym sklepie. Po pierwsze czas wysyłki- 4 dni, mimo informacji, że towar wysyłają tego samego dnia do 16. (plus 2 dni weekendu, kiedy nie pracują). Po drugie: na stronie widniał baner reklamowy z informacją, że zupełnie gratis dostać można pokrowiec na laptopa. 4 dni po złożeniu zamówienia zadzwoniła miła pani mówiąc, że nie wygrałam licytacji (kupując w sklepie- sic!) i za taki pokrowiec muszę dodatkowo zapłacić. Po trzecie: ponieważ towaru nie wysłano we wtorek, w czasie rozmowy telefonicznej zamówiłam dodatkowy produkt, sprawdzono czy jest w sklepie, pani potwierdziła, uprzejmie oznajmiła, że właśnie jest dopakowywany do mojej paczki, a ostatecznie dotarło tylko początkowe zamówienie. Po czwarte: niezgodność z zamówieniem. Mimo, że rozmawiałam z panią przez telefon 2 razy, nikt nie poinformował mnie o niedostępności wybranego przeze mnie modelu. Ogólnie kontakt ze sklepem zaliczam do udanego bo odbierają telefony, ale nie potrafią wyjść z sytuacji.