Betafenga.pl

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Robiłam zakupy w...
Robiłam zakupy w sklepie internetowym księgarni Betafenga. Zamówiłam tam trzy książki. Następnego dnia dostałam bardzo miły e-mail od właścicielki księgarni, w którym przeprosiła mnie, że chwilowo nie ma jednej z zamówionych przeze mnie pozycji, ponieważ niespodziewanie przyszło jej o wiele więcej zamówień na tą pozycję niż normalnie. Poinformowała mnie również, że książki będą w następnym tygodniu. Odpisałam, że oczywiście rozumiem ją, książki nie są mi pilnie potrzebne i mogę poczekać tydzień. Pani podziękowała mi za takie podejście do sprawy. Zapłaciłam przelewem za książki i cierpliwie czekałam. Po tygodniu napisałam e-mail z pytaniem odnośnie mojego zamówienia. Zostałam poinformowana, że książek jeszcze nie ma, ale pani spodziewa się w tym dniu kuriera z dostawą. Wieczorem dostałam wiadomość, że niestety kurier jeszcze nie dostarczył paczki. Następnego dnia przed południem przyszedł kolejny e-mail, tym razem z informacją, że zamówienie jest już kompletne. Jako gratis za zamówienie dostałam paczuszkę kadzidełek. Serdecznie polecam księgarnię. Obsługa jest bardzo miła, uprzejma i dba o informowanie klienta na bieżąco. Jedyna uwaga – paczkę kadzidełek dostałam jako nowy klient, robiący pierwsze zamówienie. Uważam, że informacja o tym powinna być zamieszczona gdzieś na stronie, widoczna dla klienta przed zakupem, a nie w e-mailu po, mogłaby kogoś zachęcić do zrobienia zakupu akurat w tej księgarni.

Astrum

31.05.2010

Kontakt online

Nie zgadzam się (26)

Betafenga.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Betafenga.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Robiłam zakupy w...
Robiłam zakupy w sklepie internetowym księgarni Betafenga. Zamówiłam tam trzy książki. Następnego dnia dostałam bardzo miły e-mail od właścicielki księgarni, w którym przeprosiła mnie, że chwilowo nie ma jednej z zamówionych przeze mnie pozycji, ponieważ niespodziewanie przyszło jej o wiele więcej zamówień na tą pozycję niż normalnie. Poinformowała mnie również, że książki będą w następnym tygodniu. Odpisałam, że oczywiście rozumiem ją, książki nie są mi pilnie potrzebne i mogę poczekać tydzień. Pani podziękowała mi za takie podejście do sprawy. Zapłaciłam przelewem za książki i cierpliwie czekałam. Po tygodniu napisałam e-mail z pytaniem odnośnie mojego zamówienia. Zostałam poinformowana, że książek jeszcze nie ma, ale pani spodziewa się w tym dniu kuriera z dostawą. Wieczorem dostałam wiadomość, że niestety kurier jeszcze nie dostarczył paczki. Następnego dnia przed południem przyszedł kolejny e-mail, tym razem z informacją, że zamówienie jest już kompletne. Jako gratis za zamówienie dostałam paczuszkę kadzidełek. Serdecznie polecam księgarnię. Obsługa jest bardzo miła, uprzejma i dba o informowanie klienta na bieżąco. Jedyna uwaga – paczkę kadzidełek dostałam jako nowy klient, robiący pierwsze zamówienie. Uważam, że informacja o tym powinna być zamieszczona gdzieś na stronie, widoczna dla klienta przed zakupem, a nie w e-mailu po, mogłaby kogoś zachęcić do zrobienia zakupu akurat w tej księgarni.