Robiłam zakupy w sklepie internetowym księgarni Betafenga. Zamówiłam tam trzy książki. Następnego dnia dostałam bardzo miły e-mail od właścicielki księgarni, w którym przeprosiła mnie, że chwilowo nie ma jednej z zamówionych przeze mnie pozycji, ponieważ niespodziewanie przyszło jej o wiele więcej zamówień na tą pozycję niż normalnie. Poinformowała mnie również, że książki będą w następnym tygodniu. Odpisałam, że oczywiście rozumiem ją, książki nie są mi pilnie potrzebne i mogę poczekać tydzień. Pani podziękowała mi za takie podejście do sprawy. Zapłaciłam przelewem za książki i cierpliwie czekałam. Po tygodniu napisałam e-mail z pytaniem odnośnie mojego zamówienia. Zostałam poinformowana, że książek jeszcze nie ma, ale pani spodziewa się w tym dniu kuriera z dostawą. Wieczorem dostałam wiadomość, że niestety kurier jeszcze nie dostarczył paczki. Następnego dnia przed południem przyszedł kolejny e-mail, tym razem z informacją, że zamówienie jest już kompletne. Jako gratis za zamówienie dostałam paczuszkę kadzidełek.
Serdecznie polecam księgarnię. Obsługa jest bardzo miła, uprzejma i dba o informowanie klienta na bieżąco. Jedyna uwaga – paczkę kadzidełek dostałam jako nowy klient, robiący pierwsze zamówienie. Uważam, że informacja o tym powinna być zamieszczona gdzieś na stronie, widoczna dla klienta przed zakupem, a nie w e-mailu po, mogłaby kogoś zachęcić do zrobienia zakupu akurat w tej księgarni.
Robiłam zakupy w sklepie internetowym księgarni Betafenga. Zamówiłam tam trzy książki. Następnego dnia dostałam bardzo miły e-mail od właścicielki księgarni, w którym przeprosiła mnie, że chwilowo nie ma jednej z zamówionych przeze mnie pozycji, ponieważ niespodziewanie przyszło jej o wiele więcej zamówień na tą pozycję niż normalnie. Poinformowała mnie również, że książki będą w następnym tygodniu. Odpisałam, że oczywiście rozumiem ją, książki nie są mi pilnie potrzebne i mogę poczekać tydzień. Pani podziękowała mi za takie podejście do sprawy. Zapłaciłam przelewem za książki i cierpliwie czekałam. Po tygodniu napisałam e-mail z pytaniem odnośnie mojego zamówienia. Zostałam poinformowana, że książek jeszcze nie ma, ale pani spodziewa się w tym dniu kuriera z dostawą. Wieczorem dostałam wiadomość, że niestety kurier jeszcze nie dostarczył paczki. Następnego dnia przed południem przyszedł kolejny e-mail, tym razem z informacją, że zamówienie jest już kompletne. Jako gratis za zamówienie dostałam paczuszkę kadzidełek.
Serdecznie polecam księgarnię. Obsługa jest bardzo miła, uprzejma i dba o informowanie klienta na bieżąco. Jedyna uwaga – paczkę kadzidełek dostałam jako nowy klient, robiący pierwsze zamówienie. Uważam, że informacja o tym powinna być zamieszczona gdzieś na stronie, widoczna dla klienta przed zakupem, a nie w e-mailu po, mogłaby kogoś zachęcić do zrobienia zakupu akurat w tej księgarni.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.