Holiday Inn

(4.20)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 8)

Miałem przyjemność spać...
Miałem przyjemność spać w hotelu. Począwszy od recepcji, która okazała się bardzo miła, pomocna ale i profesjonalna, kończąc na obsłudze kelnerskiej. Czysto, pachnąco. Zawiodła mnie restauracja (sam jestem szefem kuchni). Korzystając z restauracji hotelowej***** spodziewałem się czegoś więcej. Na samym początku raziła moje oczy karta menu i chyba jedna z pierwszych pozycji. Sałatka Cesar. Wszystko spoko ale czytam dalej skład. Sałata lodowa... w przydrożnych jadłodajniach nie serwują z lodowa. Poza tym technika i sposób podania na talerzy pokazuje restauracje przy rynku która ma setki ludzi dziennie i głównie sprzedaje piwo. Jednak sam hotel, jakość obsługi, lokalizacja wywarły na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Pozdrawiam

zarejestrowany-uzytkownik

25.11.2019

Placówka

Kraków, Wielopole 4

Nie zgadzam się (0)
Zlokalizowany w centrum...
Zlokalizowany w centrum Krakowa Hotel Holiday Inn Kraków ma do zaoferowania klientom, dużo, no ale w takiej cenie, jaką każę sobie płacić,a są to kwoty 300zł - 400zł za noc, to te dużo to jednak niewiele. Owszem, są tu klimatyzowane pokoje, i masa mniej lub bardziej potrzebnych udpogodniej, ale mnie to osobiście nie przekonuje do rezerwowania ( w takiej cenie!) pokoju w tym hotelu!

zarejestrowany-uzytkownik

07.11.2012

Placówka

Kraków, Wielopole 4

Nie zgadzam się (0)
Pani, która ...
Pani, która dokonywała chceck-in była bardzo sympatyczna. Profesjonalnie zadawała wszytskie pytania informacyjne np. czy pokój będzie dla palących i czy z dwoma oddzielnymi łóżkami. Wszystko zgadzało się z moim zamówieniem. Ponieważ był to koniec roku, co wiązało się ze zmianą stawki VAT z 22% na 23%, recepcjonistaka grzecznie i miło zapytała, czy życzę sobie zapłacić rachunek w dniu przyjazdu z 22% VAT-em za usługi hotelowe. Bardzo mi się to spodobało, bo zaoszczędziła moje pieniądze i czas. Poinformowała nas jak używać karty magnetycznej w drzwiach i jak dotrzeć do wind.

Gosza

31.03.2011

Placówka

Kraków, Wielopole 4

Nie zgadzam się (4)
Spędziłem w tym...
Spędziłem w tym hotelu weekend walentynkowy, obsługa recepcji bardzo dobra, natomiast jedna z Pań pokojowych weszła do pokoju bez pukania i informacji kto chce wejść, co nie powinno się zdarzyć. Śniadania oferowane przez restaurację były bardzo dobre. Nie było problemów z internetem bezprzewodowym, który był dostępny w hotelu. Ogólnie ocena byłaby wyższa, gdyby nie jedna z Pań pokojowych.

zalogowany_użytkownik

12.09.2009

Placówka

Kraków, ul. Opolska 14

Nie zgadzam się (26)
W niedzielę 26...
W niedzielę 26 października wraz z moim nażeczonym przyjechaliśmy do Wrocławia. Mieliśmy zostać tu 3 dni w celach biznesowo - rekreacyjnych. Ponieważ nie mieliśmy czasu na szukanie hoteli udaliśmy się do położonego obok Dworca Głównego PKP hotelu Holiday Inn. Panie z recepcji na wejściu bardzo miło nas przywitały, poinformowały o rodzajach dostępnych pokoi, cenie, standardzie, dobie hotelowej. Jednym słowem mówiąc nie musieliśmy o nic pytać,powiedziały wszystko to, co chcieliśmy wiedzieć. Cała procedura wmeldowania do pokoju trwała może z 5 min co jest wielkim plusem po męczącej ośmiogodzinnej podróży. Pokój znajdował się na 3 piętrze. Otrzymaliśmy dwie karty do pokoju więc nie musieliśmy się martwić o ewentualny brak karty podczas nieobecności drugiej osoby. pokój był bardzo dokładnie posprzątany, dostępne były wszelkie materiały informacyjne o hotwlu, okolicy ( mapka Wrocławia). Rano zeszliśmy na śniadanie. Wszystko było świeże, starannie przygotowane a obsługa miła, życzliwa i uśmiechnięta. Najmilsze wrażenie zrobiła na mnie właśnie życzliwość wszystkich pracowników hotelu.

zarejestrowany-uzytkownik

30.10.2008

Placówka

Wrocław, Siedlicka

Nie zgadzam się (23)

Holiday Inn

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Holiday Inn?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Miałem przyjemność spać...
Miałem przyjemność spać w hotelu. Począwszy od recepcji, która okazała się bardzo miła, pomocna ale i profesjonalna, kończąc na obsłudze kelnerskiej. Czysto, pachnąco. Zawiodła mnie restauracja (sam jestem szefem kuchni). Korzystając z restauracji hotelowej***** spodziewałem się czegoś więcej. Na samym początku raziła moje oczy karta menu i chyba jedna z pierwszych pozycji. Sałatka Cesar. Wszystko spoko ale czytam dalej skład. Sałata lodowa... w przydrożnych jadłodajniach nie serwują z lodowa. Poza tym technika i sposób podania na talerzy pokazuje restauracje przy rynku która ma setki ludzi dziennie i głównie sprzedaje piwo. Jednak sam hotel, jakość obsługi, lokalizacja wywarły na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Pozdrawiam