Holiday Inn

(4.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 9)

Miałem przyjemność spać...
Miałem przyjemność spać w hotelu. Począwszy od recepcji, która okazała się bardzo miła, pomocna ale i profesjonalna, kończąc na obsłudze kelnerskiej. Czysto, pachnąco. Zawiodła mnie restauracja (sam jestem szefem kuchni). Korzystając z restauracji hotelowej***** spodziewałem się czegoś więcej. Na samym początku raziła moje oczy karta menu i chyba jedna z pierwszych pozycji. Sałatka Cesar. Wszystko spoko ale czytam dalej skład. Sałata lodowa... w przydrożnych jadłodajniach nie serwują z lodowa. Poza tym technika i sposób podania na talerzy pokazuje restauracje przy rynku która ma setki ludzi dziennie i głównie sprzedaje piwo. Jednak sam hotel, jakość obsługi, lokalizacja wywarły na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Pozdrawiam

zarejestrowany-uzytkownik

25.11.2019

Placówka

Kraków, Wielopole 4

Nie zgadzam się (0)
Zlokalizowany w centrum...
Zlokalizowany w centrum Krakowa Hotel Holiday Inn Kraków ma do zaoferowania klientom, dużo, no ale w takiej cenie, jaką każę sobie płacić,a są to kwoty 300zł - 400zł za noc, to te dużo to jednak niewiele. Owszem, są tu klimatyzowane pokoje, i masa mniej lub bardziej potrzebnych udpogodniej, ale mnie to osobiście nie przekonuje do rezerwowania ( w takiej cenie!) pokoju w tym hotelu!

zarejestrowany-uzytkownik

07.11.2012

Placówka

Kraków, Wielopole 4

Nie zgadzam się (0)
Przebywałam w tym...
Przebywałam w tym miejscu na konferencji,a właściwie na seminarium.Sala wyposażona jest w szybki bezprzewodowy i przewodowy Internet oraz najnowsze rozwiązania dla systemów dźwięku i rzutnik multimedialny.Sprzęt działał bez zarzutu,a bardzo miła obsługa reagowała na wszelkie sugestie.Wygląd sali jest schludny i nowoczesny.Oferta cateringowo/bankietowa również bez zarzutu.Jedynym minusem jest zbyt mały parking, na którym nie zmieściły się auta nawet połowy uczestników.

Harpaganica

05.07.2012

Placówka

Bydgoszcz, Grodzka 36

Nie zgadzam się (0)
Pani, która ...
Pani, która dokonywała chceck-in była bardzo sympatyczna. Profesjonalnie zadawała wszytskie pytania informacyjne np. czy pokój będzie dla palących i czy z dwoma oddzielnymi łóżkami. Wszystko zgadzało się z moim zamówieniem. Ponieważ był to koniec roku, co wiązało się ze zmianą stawki VAT z 22% na 23%, recepcjonistaka grzecznie i miło zapytała, czy życzę sobie zapłacić rachunek w dniu przyjazdu z 22% VAT-em za usługi hotelowe. Bardzo mi się to spodobało, bo zaoszczędziła moje pieniądze i czas. Poinformowała nas jak używać karty magnetycznej w drzwiach i jak dotrzeć do wind.

Gosza

31.03.2011

Placówka

Kraków, Wielopole 4

Nie zgadzam się (4)
Spędziłem w tym...
Spędziłem w tym hotelu weekend walentynkowy, obsługa recepcji bardzo dobra, natomiast jedna z Pań pokojowych weszła do pokoju bez pukania i informacji kto chce wejść, co nie powinno się zdarzyć. Śniadania oferowane przez restaurację były bardzo dobre. Nie było problemów z internetem bezprzewodowym, który był dostępny w hotelu. Ogólnie ocena byłaby wyższa, gdyby nie jedna z Pań pokojowych.

zalogowany_użytkownik

12.09.2009

Placówka

Kraków, ul. Opolska 14

Nie zgadzam się (26)
W niedzielę 26...
W niedzielę 26 października wraz z moim nażeczonym przyjechaliśmy do Wrocławia. Mieliśmy zostać tu 3 dni w celach biznesowo - rekreacyjnych. Ponieważ nie mieliśmy czasu na szukanie hoteli udaliśmy się do położonego obok Dworca Głównego PKP hotelu Holiday Inn. Panie z recepcji na wejściu bardzo miło nas przywitały, poinformowały o rodzajach dostępnych pokoi, cenie, standardzie, dobie hotelowej. Jednym słowem mówiąc nie musieliśmy o nic pytać,powiedziały wszystko to, co chcieliśmy wiedzieć. Cała procedura wmeldowania do pokoju trwała może z 5 min co jest wielkim plusem po męczącej ośmiogodzinnej podróży. Pokój znajdował się na 3 piętrze. Otrzymaliśmy dwie karty do pokoju więc nie musieliśmy się martwić o ewentualny brak karty podczas nieobecności drugiej osoby. pokój był bardzo dokładnie posprzątany, dostępne były wszelkie materiały informacyjne o hotwlu, okolicy ( mapka Wrocławia). Rano zeszliśmy na śniadanie. Wszystko było świeże, starannie przygotowane a obsługa miła, życzliwa i uśmiechnięta. Najmilsze wrażenie zrobiła na mnie właśnie życzliwość wszystkich pracowników hotelu.

zarejestrowany-uzytkownik

30.10.2008

Placówka

Wrocław, Siedlicka

Nie zgadzam się (23)

Holiday Inn

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Holiday Inn?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Miałem przyjemność spać...
Miałem przyjemność spać w hotelu. Począwszy od recepcji, która okazała się bardzo miła, pomocna ale i profesjonalna, kończąc na obsłudze kelnerskiej. Czysto, pachnąco. Zawiodła mnie restauracja (sam jestem szefem kuchni). Korzystając z restauracji hotelowej***** spodziewałem się czegoś więcej. Na samym początku raziła moje oczy karta menu i chyba jedna z pierwszych pozycji. Sałatka Cesar. Wszystko spoko ale czytam dalej skład. Sałata lodowa... w przydrożnych jadłodajniach nie serwują z lodowa. Poza tym technika i sposób podania na talerzy pokazuje restauracje przy rynku która ma setki ludzi dziennie i głównie sprzedaje piwo. Jednak sam hotel, jakość obsługi, lokalizacja wywarły na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Pozdrawiam