Ministerstwo Infrastruktury

(2.30)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 5)

W związku z...
W związku z zadanym pytaniem otrzymaliśmy pełną informację drogą mailową. Wysłana została w miarę szybko.

Szymon_400

11.01.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ponieważ ukończyłam studia...
Ponieważ ukończyłam studia podyplomowe na kierunku Audyt Energetyczny chciałam ubiegać się o wpisanie na listę certyfikatorów energetycznych. Listę taką prowadzi Ministerstwo Infrastruktury. Aby uzyskać wpis, należy wysłać oryginały lub potwierdzone notarialnie kopie odpowiednich dokumentów. Strona internetowa Ministerstwa Infrastruktury jest dobrze zrobiona, przejrzysta i łatwa w nawigacji. Zamieszczone na niej zostały wszystkie ważne informacje odnośnie dokonywania wpisu na listę uprawnionych certyfikatorów. Jest podany dokładny wykaz dokumentów, które mają być wysłane do Ministerstwa. W przypadku wniosków i oświadczeń, które należy wypełnić samodzielnie, są gotowe do pobrania druki, przygotowane do wydrukowania i wypełnienia. Podany jest również adres, pod który należy wysłać komplet dokumentów. Jest to bardzo dobrze, czytelnie podane dla użytkowników. Po wysłaniu dokumentów czekałam około miesiąca. Po miesiącu znalazłam swoje nazwisko w bazie certyfikatorów, prowadzonej przez Ministerstwo. Szkoda, że nie został do mnie wysłany chociaż e – mail z informacją, że zostałam wpisana na listę.

Astrum

10.07.2010

Placówka

Nie zgadzam się (29)
W Ministerstwie...
W Ministerstwie Infrastruktury miałam do załatwienia sprawę w kasie. Aby udać się do pomieszczeń biurowych w budynku, musiałam przejść przez bramkę, informując strażnika do kogo się udaję. Strażnik stwierdził, że w tym pokoju nikogo nie ma. Powiedziałam, że to niemożliwe, gdyż kasa jest czynna od godz. 12.30 do 14. Strażnik na to odpowiedział, że pokój jest zamknięty i nie interesuje go to. Z telefonu komórkowego wykonałam telefon do kasy i okazało się, że kasjerka jest na miejscu. Poprosiła, abym podała telefon strażnikowi, to wyjaśni sprawę. Po niezbyt miłej rozmowie z kasjerką, strażnik otworzył bramkę i udało mi się wejść. Nie usłyszałam żadnego słowa "przepraszam" za utrudnienia, które mnie spotkały. Jak na rangę tej instytucji, wydaje mi się, że w recepcji powinien zajmować stanowisko bardziej uprzejmy pracownik.

Beata_59

24.05.2010

Placówka

Warszawa, Chałubińskiego 4

Nie zgadzam się (22)
Postępowanie toczy się...
Postępowanie toczy się od stycznia 2008 r. w sposób przewlekły, z naruszeniem wszelkich obowiązujących terminów. Nie jestem informpowana o toku sprawy oraz o terminie jej załatwienia. W czerwcu 2008 r. na wezwanie urządu zapoznałam się z całością zgromadzonych akt, jednak do dnia dzisiejszego decyzja nie została wydana. W listopadzie br wniesiona została skarga na bezczynność urzędu do Prezesa Rady Ministrów.

zarejestrowany-uzytkownik

12.11.2009

Placówka

Nie zgadzam się (28)
Bardzo utrudniony kontakt...
Bardzo utrudniony kontakt telefoniczny, nie wspominając o kontakcie mailowym. Potrzebne informacje próbowałam uzyskać telefoniecznie przez 2 tygodnie, na maile do tej pory nikt nie odpowiedział. Na szczęście człowiek, z którym ostatecznie rozmawiałam okazał się kompetentny i uprzejmy!

Katarzyna_472

05.03.2009

Placówka

Warszawa, Chałubińskiego 4

Nie zgadzam się (22)

Ministerstwo Infrastruktury

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Ministerstwo Infrastruktury?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W związku z...
W związku z zadanym pytaniem otrzymaliśmy pełną informację drogą mailową. Wysłana została w miarę szybko.