Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: Ministerstwo Infrastruktury
Treść opinii: W Ministerstwie Infrastruktury miałam do załatwienia sprawę w kasie. Aby udać się do pomieszczeń biurowych w budynku, musiałam przejść przez bramkę, informując strażnika do kogo się udaję. Strażnik stwierdził, że w tym pokoju nikogo nie ma. Powiedziałam, że to niemożliwe, gdyż kasa jest czynna od godz. 12.30 do 14. Strażnik na to odpowiedział, że pokój jest zamknięty i nie interesuje go to. Z telefonu komórkowego wykonałam telefon do kasy i okazało się, że kasjerka jest na miejscu. Poprosiła, abym podała telefon strażnikowi, to wyjaśni sprawę. Po niezbyt miłej rozmowie z kasjerką, strażnik otworzył bramkę i udało mi się wejść. Nie usłyszałam żadnego słowa "przepraszam" za utrudnienia, które mnie spotkały. Jak na rangę tej instytucji, wydaje mi się, że w recepcji powinien zajmować stanowisko bardziej uprzejmy pracownik.