Ski Hotel Kasztelanka

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Jako organizator szkolenia...
Jako organizator szkolenia miałam nienaganny kontakt z kierownikiem hotelu. Co prawda, Pan jest trochę powolny w wysławianiu się i lekko męczący, ale praca, którą wykonał godna jest wyróżnienia w kategorii businessmana. Kierownik pytał o wszystko zanim podjął większe decyzje, odpowiadał na maile i telefony, przyjmował wszystkie sugestie, był przemiły i zawsze szedł na rękę. Przy komplikacjach w czasie pobytu szybko rozwiązywał problemy. Pomimo swej ogromnej roli starał się być niewidoczny dla grupy i nie sprawiać kłopotu. Był nawet tak miły, że sam rozpalał w deszczu ognisko, by umilić wieczorną atmosferę. Dzięki tej osobie, jako organizator, czułam się zupełnie bezstresowo. Pozostały personel bardzo miły, poza jedną Panią, która jakby obwiniała mnie, że przyczyniam się do jej wysiłku.Co do jakości samego hotelu-pokoje czyste, wygodne.Jedzenie przepyszne, posiłki obfite. Pościel i ręczniki trochę stare a prysznic w łazience chlapie dosłownie wszędzie, ale uważam, że cena jest zupełnie proporcjonalna do jakości.

zarejestrowany-uzytkownik

22.05.2010

Placówka

Krynica-Zdrój, Pułaskiego 33

Nie zgadzam się (27)

Ski Hotel Kasztelanka

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Ski Hotel Kasztelanka?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jako organizator szkolenia...
Jako organizator szkolenia miałam nienaganny kontakt z kierownikiem hotelu. Co prawda, Pan jest trochę powolny w wysławianiu się i lekko męczący, ale praca, którą wykonał godna jest wyróżnienia w kategorii businessmana. Kierownik pytał o wszystko zanim podjął większe decyzje, odpowiadał na maile i telefony, przyjmował wszystkie sugestie, był przemiły i zawsze szedł na rękę. Przy komplikacjach w czasie pobytu szybko rozwiązywał problemy. Pomimo swej ogromnej roli starał się być niewidoczny dla grupy i nie sprawiać kłopotu. Był nawet tak miły, że sam rozpalał w deszczu ognisko, by umilić wieczorną atmosferę. Dzięki tej osobie, jako organizator, czułam się zupełnie bezstresowo. Pozostały personel bardzo miły, poza jedną Panią, która jakby obwiniała mnie, że przyczyniam się do jej wysiłku.Co do jakości samego hotelu-pokoje czyste, wygodne.Jedzenie przepyszne, posiłki obfite. Pościel i ręczniki trochę stare a prysznic w łazience chlapie dosłownie wszędzie, ale uważam, że cena jest zupełnie proporcjonalna do jakości.