Sedal

(3.35)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 29)

Pokaż wszystkie opinie

Wielokrotnie robione zakupy...
Wielokrotnie robione zakupy w sklepie Sedal skłaniają mnie do wniosku że sklep jest prowadzony przez osoby do tego nieprzygotowane. Często brakuje cen towarów a jeśli cena towaru już jest i zmienia się na półce gdy jest przeceniony ale nie zostaje wprowadzona na kasy. Podłoga przy pułkach jest jest brudna. W sklepie zjawiskiem notorycznym jest ogonek do jednej kasy choć są dwie, panie kasjerki potrafią też przy większej ilości towaru i klientów nabić jeden towar dwukrotnie, Brak także małych koszy na wejściu stoją zazwyczaj za kasami przestawić nie ma kto.Wyroby cukiernicze sprzedawane na wagę przy jednej z kas leżą na podłodze w otwartych kartonach na których nie widnieje cena. Dopełniającym elementem nieładu są brudne wózki stojące wewnątrz i utrudniające swobodne odejście od kasy. Jedyna zaleta sklepu to asortyment kilku towarów niedostępny w innych marketach. Proponuję więc kilka szkoleń dla personelu i więcej dbałości o klient.

zarejestrowany-uzytkownik

20.03.2011

Placówka

Nie zgadzam się (17)

Sedal

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sedal?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.