1. Miejsce wizyty i krótka charakterystyka: Restauracja Pieprz i Wanilia w Murowanej Goślinie
2. Czas wykonania wizyty: 27.07.2024, wejście około godziny 17:00, wyjście około godziny 19:00.
3. Wystrój miejsca obsługowego: Do lady obsługowej trzeba wejść w głąb lokalu. Pomieszczenie utrzymane w stonowanych, ciemnych kolorach – dookoła panuje modne połączenie stylu glamour oraz loftowego. Lada wysoka, bez obniżonego punktu dla osoby niepełnosprawnej. Ogólnodostępne potykacze informujące o ofercie obiadowej dnia.
4. Prezencja sprzedawcy: Kelnerka obsługująca przy ladzie uśmiechnięta, miło wita wszystkich gości. Na wejściu zapytano w czym może pomóc (w Sali odbywało się wesele dla zaproszonych gości, więc w tym dniu gości poza weselnych kierowano raczej na taras – gdzie było dużo miejsca do wyboru)
5. Elementy informujące o ofercie: Bez problemu można zdobyć menu restauracji, kelnerka poleca danie dnia.
6. Zapytanie o ofertę: Razem z moją osobą towarzyszącą wybraliśmy się na obiad. Menu dość skromne, za to przygotowane porcje bardzo duże.
7. Przebieg rozmowy: Obsługująca Pani sama przyszła zapisać zamówienie, w międzyczasie zaprosiła na okoliczny koncert odbywający się o 20:30 w Murowanej Goślinie. Po skończonym posiłku przyszła zapytać czy wszystko smakowało i wskazała drogę do toalety. Zamówienie nie zostało pomylone, czas oczekiwania był względnie krótki, a czystość stolików bez zarzutów.
8. Ocena prezentacji przez sprzedawcę: Kelnerka bardzo miła, sympatyczna i kulturalna. Ocena prób finalizacji: Bez problemu dokonaliśmy płatności kartą kredytową, padła także propozycja podzielenia rachunku według złożonego zamówienia. Wizyta oceniona dobrze.
1. Miejsce wizyty i krótka charakterystyka: Restauracja Pieprz i Wanilia w Murowanej Goślinie
2. Czas wykonania wizyty: 27.07.2024, wejście około godziny 17:00, wyjście około godziny 19:00.
3. Wystrój miejsca obsługowego: Do lady obsługowej trzeba wejść w głąb lokalu. Pomieszczenie utrzymane w stonowanych, ciemnych kolorach – dookoła panuje modne połączenie stylu glamour oraz loftowego. Lada wysoka, bez obniżonego punktu dla osoby niepełnosprawnej. Ogólnodostępne potykacze informujące o ofercie obiadowej dnia.
4. Prezencja sprzedawcy: Kelnerka obsługująca przy ladzie uśmiechnięta, miło wita wszystkich gości. Na wejściu zapytano w czym może pomóc (w Sali odbywało się wesele dla zaproszonych gości, więc w tym dniu gości poza weselnych kierowano raczej na taras – gdzie było dużo miejsca do wyboru)
5. Elementy informujące o ofercie: Bez problemu można zdobyć menu restauracji, kelnerka poleca danie dnia.
6. Zapytanie o ofertę: Razem z moją osobą towarzyszącą wybraliśmy się na obiad. Menu dość skromne, za to przygotowane porcje bardzo duże.
7. Przebieg rozmowy: Obsługująca Pani sama przyszła zapisać zamówienie, w międzyczasie zaprosiła na okoliczny koncert odbywający się o 20:30 w Murowanej Goślinie. Po skończonym posiłku przyszła zapytać czy wszystko smakowało i wskazała drogę do toalety. Zamówienie nie zostało pomylone, czas oczekiwania był względnie krótki, a czystość stolików bez zarzutów.
8. Ocena prezentacji przez sprzedawcę: Kelnerka bardzo miła, sympatyczna i kulturalna. Ocena prób finalizacji: Bez problemu dokonaliśmy płatności kartą kredytową, padła także propozycja podzielenia rachunku według złożonego zamówienia. Wizyta oceniona dobrze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.