Miałam przyjemność kontaktu na infolinii dwukrotnie. Zgłaszając usterkę sprzętu AGD (pralko-suszarki) na gwarancji, błyskawicznie dostałam informację o przyjętej reklamacji. Jednak musiała wkraść się pomyłka i usterka nie została zarejestrowana. Natomiast przy kolejnym kontakcie z mojej strony zostało to od razu wyjaśnione, a usługa serwisowa sfinalizowana. Sama jakość obsługi na infolinii bez zarzutu - Panie (w moim przypadku) były przemiłe, bardzo pomocne i odpowiadały na każde nurtujące mnie pytanie.
Miałam przyjemność kontaktu na infolinii dwukrotnie. Zgłaszając usterkę sprzętu AGD (pralko-suszarki) na gwarancji, błyskawicznie dostałam informację o przyjętej reklamacji. Jednak musiała wkraść się pomyłka i usterka nie została zarejestrowana. Natomiast przy kolejnym kontakcie z mojej strony zostało to od razu wyjaśnione, a usługa serwisowa sfinalizowana. Sama jakość obsługi na infolinii bez zarzutu - Panie (w moim przypadku) były przemiłe, bardzo pomocne i odpowiadały na każde nurtujące mnie pytanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.