Haier

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Miałam przyjemność kontaktu...
Miałam przyjemność kontaktu na infolinii dwukrotnie. Zgłaszając usterkę sprzętu AGD (pralko-suszarki) na gwarancji, błyskawicznie dostałam informację o przyjętej reklamacji. Jednak musiała wkraść się pomyłka i usterka nie została zarejestrowana. Natomiast przy kolejnym kontakcie z mojej strony zostało to od razu wyjaśnione, a usługa serwisowa sfinalizowana. Sama jakość obsługi na infolinii bez zarzutu - Panie (w moim przypadku) były przemiłe, bardzo pomocne i odpowiadały na każde nurtujące mnie pytanie.

Klient_Yqaxh

04.01.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Haier

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Haier?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Miałam przyjemność kontaktu...
Miałam przyjemność kontaktu na infolinii dwukrotnie. Zgłaszając usterkę sprzętu AGD (pralko-suszarki) na gwarancji, błyskawicznie dostałam informację o przyjętej reklamacji. Jednak musiała wkraść się pomyłka i usterka nie została zarejestrowana. Natomiast przy kolejnym kontakcie z mojej strony zostało to od razu wyjaśnione, a usługa serwisowa sfinalizowana. Sama jakość obsługi na infolinii bez zarzutu - Panie (w moim przypadku) były przemiłe, bardzo pomocne i odpowiadały na każde nurtujące mnie pytanie.