Hotel Piecuch

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Przed hotelem a...
Przed hotelem a także w obszarze parkingu było czysto. Kosz na śmeci a także popielniczki nie były przepełnione a na podłodze nie było śmieci, papierów itp. Drzwi wejściowe yły stare i ciężko je otworzyć, dodatkowo bardzo skrzpią i są nieszczelne. Obszar recepcji jest czysty. W boksie recepcji nie było bałaganu, oraz nie było widocznych kubków z kawą ani innymi napojami. Przed recepcją było czysto, jednakże kosz był przepełniony. Korytarze były czyste a na parapetach nie było kurzu. Czas obsługi pracowników jest dobrze zorganizowany, personel sprawnie i szybko melduje gości, nie trzeba poświęcać dużo czasuczekając naswoją kolej, nawet przy duzych kolejkach. Ceny są na standartowym poziomie i kształtuja się na poziomie od 50 zł za dobe ze śniadaniem. Jak na rynek karpacza nie jest to wygórowana cena. Dodatkowo w ofercie hotelu jest strzezony parking, sauna i stół bilardowy, a także recepcja czynna całą dobę. Personel jest ładnie elegancko ubrany, panie są miłe i uśmiechnięte. Personel ma ogólną wiedzę na temat oferowanych przez siebię usług a także dodatkowo potrafi doradzić gdzie można smacznie i niedrogo zjeść oraz może zaoferować dodatkowe usługi takie jak informacja o szkołacha narciastaw, kuligach itd. Hotel godny polecenia.

Jarek_11

13.03.2010

Placówka

Karpacz, Strażacka 3

Nie zgadzam się (25)

Hotel Piecuch

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hotel Piecuch?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przed hotelem a...
Przed hotelem a także w obszarze parkingu było czysto. Kosz na śmeci a także popielniczki nie były przepełnione a na podłodze nie było śmieci, papierów itp. Drzwi wejściowe yły stare i ciężko je otworzyć, dodatkowo bardzo skrzpią i są nieszczelne. Obszar recepcji jest czysty. W boksie recepcji nie było bałaganu, oraz nie było widocznych kubków z kawą ani innymi napojami. Przed recepcją było czysto, jednakże kosz był przepełniony. Korytarze były czyste a na parapetach nie było kurzu. Czas obsługi pracowników jest dobrze zorganizowany, personel sprawnie i szybko melduje gości, nie trzeba poświęcać dużo czasuczekając naswoją kolej, nawet przy duzych kolejkach. Ceny są na standartowym poziomie i kształtuja się na poziomie od 50 zł za dobe ze śniadaniem. Jak na rynek karpacza nie jest to wygórowana cena. Dodatkowo w ofercie hotelu jest strzezony parking, sauna i stół bilardowy, a także recepcja czynna całą dobę. Personel jest ładnie elegancko ubrany, panie są miłe i uśmiechnięte. Personel ma ogólną wiedzę na temat oferowanych przez siebię usług a także dodatkowo potrafi doradzić gdzie można smacznie i niedrogo zjeść oraz może zaoferować dodatkowe usługi takie jak informacja o szkołacha narciastaw, kuligach itd. Hotel godny polecenia.