OBI na pewno nie jest sklepem dla „ludzi z ulicy”. Jeżeli ktoś się na wszystkim zna to czemu nie wchodzi kupuje co mu potrzeba i wychodzi, ale jeśli chce się uzyskać jakąś pomoc, to KOSZMAR. Panele mają naklejone ceny i opisy wybiórczo, znalezienie w Suwałkach pracownika, który pomoże i zna opisy poszczególnych paneli graniczy z cudem. Uzyskanie próbki tapety – niewykonalne. Byłam odsyłana przez pół godziny od pracownika do pracownika, bo nikt nie mógł poświęcić mi 30 sekund na ucięcie kawałka tapety!!!!!!!!!!!! W życiu nie byłam tak potraktowana w sklepie. Suma summarum po spędzonych w OBI 40 minutach nie uzyskałam żadnej informacji ani próbki i wyszłam zdegustowana. O jakości towaru nie mogę się wypowiadać ale jeśli chodzi o traktowanie klientów to jakaś KPINA. Osobiście nie polecam i będę unikać tego sklepu!!!!!
OBI jest liderem na rynku artykułów budowlanych. W Polsce znajduje się 59 marketów firmy zlokalizowanych w 41 miastach. OBI pragnie pomagać swoim klientom w realizacji ich marzeń o wybudowaniu i urządzeniu domu. W swojej ofercie posiada kilkadziesiąt tysięcy materiałów niezbędnych podczas budowy, remontu lub urządzania domów i mieszkań. W sklepach można także liczyć na szereg inspiracji oraz profesjonalne doradztwo.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Podczas wizyty w markecie OBI, szukając podkładu pod panele winylowe, trafiłem na wyjątkowo kompetentną i zaangażowaną pracownicę działu. Co ważne, nie tylko pomogła mi dobrać odpowiedni podkład, ale przede wszystkim uchroniła mnie przed błędnym wyborem samych paneli, który mógłby mieć negatywne skutki przy dalszych etapach remontu.
Dzięki rzeczowej, spokojnej i profesjonalnej rozmowie zdobyłem szerszą wiedzę na ten temat, co pozwoliło mi podjąć świadomą decyzję. Rozmowa była prowadzona etapami – musiałem kilka razy konsultować się z ekipą remontową – ale mimo to pani wykazała się dużą cierpliwością i chęcią pomocy do samego końca.
Finalnie kupiłem właściwe podkłady, a uzyskane informacje realnie przełożyły się na efekt końcowy – panele i podkład został dopasowany do stanu podłogi, co powinno istotnie wpłynąć na ich żywotność. To przykład obsługi, która nie tylko spełnia swoją rolę, ale realnie wspiera klienta i wpływa na jakość całego procesu zakupowego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.