Trendy Opticians

(2.80)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (10 z 14)

Bardzo profesjonalna obsługa...
Bardzo profesjonalna obsługa i doradztwo. Wyrozumiałość i otwarcie na potrzeby klienta. Ceny przy uwzględnieniu promocji atrakcyjne. Polecam

Niezweryfikowany Klient_8dpS

16.10.2021

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)
Kiedy okazało się,...
Kiedy okazało się, że sprzedane mi w tym salonie okulary posiadają powycierane szkła (dostałem egzemplarz "wystawowy" najwyraźniej wielokrotnie wycierany z powodu regulacji covidowych), nie spodziewałem się, że próba odzyskania pieniędzy, które za nie zapłaciłem, kosztuje mnie tyle czasu i nerwów. Obecna w sklepie pani powiedziała mi, że nie przyjmują zwrotów, mimo faktu, że okulary nie były wykonane na zamówienie ani nie minął termin 14 dni. Zaproponowała mi złożenie reklamacji, co też uczyniłem, jasno zaznaczając, że oczekuję zwrotu pieniędzy, po czym poszedłem do sklepu Vision Express i zakupiłem inny, nieuszkodzony egzemplarz wspomnianego modelu. Sądziłem, że z tym skończyły się moje problemy. Po kilku dniach jednak okazało się, że chociaż sklep przyjął reklamację, nadal nie chciał mi zwrócić pieniędzy, a proponuje w zamian inny egzemplarz okularów, którego już nie potrzebowałem (bo kupiłem inne okulary) i po który musiałbym specjalnie fatygować się do sklepu, mimo, że to ich winą było sprzedanie mi wadliwego egzemplarza. Pani w telefonie, którą o to zapytałem, oznajmiła, że musiała nastąpić pomyłka i że pan odpowiedzialny za podjęcie tej decyzji odezwie się do mnie kolejnego dnia. Niestety, pan owszem odezwał się, powiedział jednak, że podtrzymuje swoją decyzję i nie zwróci mi pieniędzy, które zapłaciłem za wadliwy produkt zakupiony w sklepie, które według wszelkich zasad przyzwoitości powinienem był otrzymać z powrotem. Zaoferował jednak możliwość złożenia odwołania, co uczyniłem, marnując jeszcze więcej swojego czasu na czołganie się przez procedury. Zamiast jednak oczekiwanego zwrotu pieniędzy na konto, dostałem jedynie SMS (z numeru, na który nie mogłem odpowiedzieć), że "przedmiot reklamacji czeka w salonie" (dalsze marnowanie mojego czasu). Po tym, jak zadzwoniłem do salonu, okazało się, że w II instancji moja reklamacja została odrzucona. Dlaczego? Poprosiłem o uzasadnienie, brzmiało w skrócie: "bo możemy." Minął już grubo ponad miesiąc od sprzedania mi wadliwych okularów. Pieniędzy nie odzyskałem do dnia dzisiejszego. ODRADZAM korzystanie z usług tego salonu. Nigdy więcej nie zaufam firmie, która nie potrafi uszanować klienta, przyznać się do błędu i zwrócić pieniędzy za wadliwy produkt. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_bOHt

27.03.2021

Placówka

Warszawa, ul. al. Jana Pawła II

Nie zgadzam się (0)
Zakup dwóch par...
Zakup dwóch par okularów w Salonie, przy znaczącej pomocy i fachowej obsłudze sympatycznego pana, który dał mi nadzieję, że mimo bardzo trudnych czasów w jakich żyjemy na szczęście są wśród nas ludzie empatyczni i troskliwi. Brawo i podziękowania dla pracownika. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Niezweryfikowany Klient_jFrq

24.03.2021

Placówka

Warszawa, ul. Wołoska

Nie zgadzam się (0)
Niestety nie mogę...
Niestety nie mogę zostawić dobrej opinii o salonie w Krakowie w Serenadzie. Badanie przeprowadzone amatorsko i bez jakiegokolwiek zaangażowania ze strony optometrystki przez co nie udało się dobrać parametrów szkieł (pierwszy raz w moim życiu), skutkowało to tym, że nie mam ani zamówionych okularów ani zniżki która przepadła. Mam wrażenie, że cała sytuacja była tak rozegrana żeby nie zrealizować zniżkowego vouchera.

Niezweryfikowany Klient_L9B3

28.10.2020

Placówka

Kraków, al. Bora-Komorowskiego 41

Nie zgadzam się (0)
Odradazam. 16 dni...
Odradazam. 16 dni czekałam, aż wyślą moje zamówienie. Nie wysłali. Poprosiłam o zwrot pieniędzy. Czekam już drugi tydzień. Zero informacji. Wysłałam nawet instrukcję obsługi aplikacji pocztowej, bo jak nie odpowiadają tak długo, to chyba nie wiedzą jak to się robi. Z infolinia tez kiepski kontakt. Nic zrobić nie mogą, tylko przekażą wiadomość. Jedyną dobrze pracującą osobą w tej firmie jest targetolog, ponieważ z reklamy na instagramie znalazłam ten sklep.

Niezweryfikowany Klient_QTB5

29.05.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
dwa tygodnie czekam...
dwa tygodnie czekam na soczewki opatrunkowe miesieczne zapłacone przelewem .Wysyłam zapytanie o zamówienie i nic dzwonie i nic .NIE POLECAM TRAGEDIA TOTALNA pirwszy i ostatni raz .

Niezweryfikowany Klient_Y0Rh

08.04.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłem okulary ...
Zamówiłem okulary po 2 tygodniach do odbioru i co porysowane nic nie widziałem spowrotem reklamacja badanie i znów 2 tygodnie trzeba czekać mia 2 tygodnie dalej nie ma pan sprzedawca wspierał że piorytetowo zrobią prawki a tu 3 tyg pań sprzedawca wciska kit obiecuje cuda wogule nie miła obsługa tylko strzelić w pysk za kłamstwo

zalogowany_użytkownik

29.03.2019

Placówka

Kraków, al. Bora-Komorowskiego 41

Nie zgadzam się (1)
Nawet nie ze...
Nawet nie ze względu ma marki i wybór (to nie jedyny taki salon w Serenadzie a tym bardziej w Krakowie), ale ze wzgledu na ludzi! Pracujący tam optycy to prawdziwi entuzjaści tematu, którzy lubią swoja pracę i to się czuje. Kompleksowe i dokładne badanie wzroku, dobór oprawek, super atmosfera, fachowość i zindywidualizowana obsługa klienta na wysokim poziomie. Aż chce się im pomachać jak się przechodzi obok ☺

Elżbieta_764

06.02.2019

Placówka

Kraków, al. Bora-Komorowskiego 41

Nie zgadzam się (0)
Wybierałam swoje pierwsze...
Wybierałam swoje pierwsze okulary. Po wejściu do salonu doradca natychmiast powitał mnie serdecznie i rozpoczął badanie potrzeb. Badanie potrzeb było szczegółowe, doradca był zaangażowany. Doradca bardzo precyzyjnie zrozumiał moje potrzeby i doskonale wybrał dla mnie oprawki. Wybór uzasadnił nawiązując do moich potrzeb : kolorystycznych, kształtu twarzy, charakteru pracy i hobby. Następnie obsłużył mnie lekarz- okulista i wykonał badanie wzroku. Na każdym etapie byłam informowana o tym, jaki jest cel kolejnych kroków badania i czemu one służą, co zdecydowanie wpłynęło na komfort wizyty. Doradca jak i lekarz posługiwali się językiem korzyści, starając się dopasować najlepszą ofertę do mnie oraz najkorzystniejszą cenowo. Zarówno doradca jak i lekarz badający byli uprzejmi, żartowali, swobodnie zbudowali relację z klientem. Wizyta zakończyła się dla mnie wyborem oprawek i szkieł, dostałam duży rabat i wiele innych kuponów rabatowych do zrealizowania. Doradca zaproponował mi pakiet soczewek kontaktowych oraz akcesoria do okularów. Doradca poinformował mnie, że będzie telefonicznie informował, kiedy moje zamówienie będzie gotowe do odbioru. Wizyta zakończyła się uprzejmym pożegnaniem.

zarejestrowany-uzytkownik

09.01.2019

Placówka

Warszawa, ul. al. Jana Pawła II

Nie zgadzam się (0)
Uważam, że doradczyni...
Uważam, że doradczyni świetnie prowadzi rozmowę, jest bardzo swobodna, energiczna, dużo potrafi powiedzieć o oprawkach. Bardzo podobała mi się też atmosfera między pracownikami, widać było, że się lubią i że jest między nimi współpraca. Doradczyni pamiętała, że szukam opraw do uprawiania sportu, więc proponowała raczej grubsze i plastikowe oprawy. Także wytłumaczyła różnicę między poszczególnymi rodzajami soczewek i zarekomendowała jedną z nich. Zaproponowała także zastosowanie barwionego szkła, które przyda się zarówno na kajakach, jak i nartach.

Urszula_46

14.06.2018

Placówka

Kraków, al. Bora-Komorowskiego 41

Nie zgadzam się (0)

Trendy Opticians

Dane firmy

Kraków

Kraków,

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Trendy Opticians?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!