Zamontowaliśmy w mieszkaniu grzejnik (zakupiony w Castoramie) firmy Idmar. Okazało się, że grzejnik jest nieszczelny i przecieka - woda z grzejnika cieknie na panele. Wezwaliśmy serwisanta producenta. Niestety pomimo widocznych śladów wycieku reklamacja nie została uznana, ponieważ w chwili kiedy serwisant był fizycznie u nas w mieszkaniu grzejnik był suchy. Uważam, że firma oszukuje swoich klientów. Ponadto serwisant był nieuprzejmy i twierdził, że on nie widzi śladów wycieku (dodam, że ślady były bardzo widoczne, specjalnie nie usuwaliśmy ścierki spod grzejnika, na której były zacieki).
Nie polecam produktów tej firmy ani kontaktów z jej pracownikami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.