ASICS

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu klient został powitany poprzez kontakt wzrokowy i informację o aktualnej promocji. Poszedł do półki z butami.Przeglądał buty, jednak żaden z trzech sprzedawców nie podszedł do klienta.Po dłuższej chwili klient zapytał, czy może prosić o pomoc. Podszedł sprzedawca, zapytał o potrzeby, rodzaj obuwia. Po wybraniu rozmiaru zostawił samego klienta. Poszedł na zaplecze. Klient został sam. skierował się do kolejnego sprzedawcy, który zaczął zadawać pytania na temat ilości km, rodzaju nawierzchni, częstotliwości biegów (wybierane były buty do biegania). Klient zrezygnował ostatecznie z zakupu. Sprzedawca zaproponował spodnie leginsy w promocji i koszulkę. Dobrał odpowiedni kolor do karnacji klienta. Klient udał się do przymierzalni. Cały czas dopytywał o rozmiar, czy jest odpowiedni. Chwalił wygląd klienta. Na koniec zapytał, czy klient jest zainteresowany zakupem. Pomimo odmowy nadal był uprzejmy.

Marzena_685

28.11.2017

Placówka

Gdańsk, Przywidzka 8

Nie zgadzam się (0)

ASICS

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ASICS?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu klient został powitany poprzez kontakt wzrokowy i informację o aktualnej promocji. Poszedł do półki z butami.Przeglądał buty, jednak żaden z trzech sprzedawców nie podszedł do klienta.Po dłuższej chwili klient zapytał, czy może prosić o pomoc. Podszedł sprzedawca, zapytał o potrzeby, rodzaj obuwia. Po wybraniu rozmiaru zostawił samego klienta. Poszedł na zaplecze. Klient został sam. skierował się do kolejnego sprzedawcy, który zaczął zadawać pytania na temat ilości km, rodzaju nawierzchni, częstotliwości biegów (wybierane były buty do biegania). Klient zrezygnował ostatecznie z zakupu. Sprzedawca zaproponował spodnie leginsy w promocji i koszulkę. Dobrał odpowiedni kolor do karnacji klienta. Klient udał się do przymierzalni. Cały czas dopytywał o rozmiar, czy jest odpowiedni. Chwalił wygląd klienta. Na koniec zapytał, czy klient jest zainteresowany zakupem. Pomimo odmowy nadal był uprzejmy.