JANDA

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Do firmy KRYSTYNA...
Do firmy KRYSTYNA JANDA Sp. z o.o. zgłosiłam, wysyłając listem poleconym, reklamację kremów JANDA.Kremy te według obietnic i zapewnień producenta redukują zmarszczki z mocą nici kosmetycznych.Reklamację oparłam na prawie konsumenckim mówiącym, że "obietnice złożone w reklamie są traktowane na równi z tymi zawartymi w oświadczeniu gwarancyjnym.Podstawa prawna: art. 577 § 1 i 5771 Kodeksu cywilnegoNiestety Producent nie odpowiedział mi w ciągu 14 dni, zgodnie z prawem konsumenckim.Nie odpowiedział wcale.Na moje pytanie dotyczące reklamacji, zadane na facebooku, zareagował blokadą mojej osoby i usunięciem wszystkich moich komentarzy oraz innych osób niezadowolonych z działania kremów.Nie odpowiedział też na list z Federacji Konsumentów, gdzie sprawę zgłosiłam.Jakość Obsługi konsumenta/klienta oraz jakość kosmetyków JANDA, których używałam, mogę ocenić na 0.Nie polecam szczerze.

Konsumentka_4

28.10.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

JANDA

Dane firmy

miasto

miasto,

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż JANDA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Do firmy KRYSTYNA...
Do firmy KRYSTYNA JANDA Sp. z o.o. zgłosiłam, wysyłając listem poleconym, reklamację kremów JANDA.Kremy te według obietnic i zapewnień producenta redukują zmarszczki z mocą nici kosmetycznych.Reklamację oparłam na prawie konsumenckim mówiącym, że "obietnice złożone w reklamie są traktowane na równi z tymi zawartymi w oświadczeniu gwarancyjnym.Podstawa prawna: art. 577 § 1 i 5771 Kodeksu cywilnegoNiestety Producent nie odpowiedział mi w ciągu 14 dni, zgodnie z prawem konsumenckim.Nie odpowiedział wcale.Na moje pytanie dotyczące reklamacji, zadane na facebooku, zareagował blokadą mojej osoby i usunięciem wszystkich moich komentarzy oraz innych osób niezadowolonych z działania kremów.Nie odpowiedział też na list z Federacji Konsumentów, gdzie sprawę zgłosiłam.Jakość Obsługi konsumenta/klienta oraz jakość kosmetyków JANDA, których używałam, mogę ocenić na 0.Nie polecam szczerze.