Opinia użytkownika: Konsumentka_4
Dotycząca firmy: JANDA
Treść opinii: Do firmy KRYSTYNA JANDA Sp. z o.o. zgłosiłam, wysyłając listem poleconym, reklamację kremów JANDA.Kremy te według obietnic i zapewnień producenta redukują zmarszczki z mocą nici kosmetycznych.Reklamację oparłam na prawie konsumenckim mówiącym, że "obietnice złożone w reklamie są traktowane na równi z tymi zawartymi w oświadczeniu gwarancyjnym.Podstawa prawna: art. 577 § 1 i 5771 Kodeksu cywilnegoNiestety Producent nie odpowiedział mi w ciągu 14 dni, zgodnie z prawem konsumenckim.Nie odpowiedział wcale.Na moje pytanie dotyczące reklamacji, zadane na facebooku, zareagował blokadą mojej osoby i usunięciem wszystkich moich komentarzy oraz innych osób niezadowolonych z działania kremów.Nie odpowiedział też na list z Federacji Konsumentów, gdzie sprawę zgłosiłam.Jakość Obsługi konsumenta/klienta oraz jakość kosmetyków JANDA, których używałam, mogę ocenić na 0.Nie polecam szczerze.