Lawaro

(4.45)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 3)

Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu już na samym wstępnie zauważyłem plakaty z obowiązującymi aktualnie promocjami. W tkzw. wiatrołapie/przedsionku koszyki stały uporządkowane. Na obszarze sklepu zauważyć można było porządek i ład (bardzo spodobały mi się ładnie wyeksponowane warzywa i owoce, które zachęcały do zakupu). Produkty zwrocone w moją stronę logami firm, dzięki czemu w prosty sposób mogłem znaleźć te, które mnie interesowały. Ceny znajdowały się przeważnie przy produkcie, tylko w przypadku stoiska z przyprawami nie mogłem zlokalizować jednej ceny, jednak pracownik, który był w pobliżu na pytanie o cenę, szybko sprawdził i odpowiedział, oraz zakomunikował przełożonemu informację o brakującej cenie. Na obiekcie zauważyłem 3 osoby na stoisku mięsnym obsługujące kulturalnie klientów, 1 osobę na stoisku z pieczywem i słodkimi ciastami, 3 osoby między regałami uzupełniały braki w towarze, bądź rozkładały towar. Pani z stoiska z pieczywem, kiedy poprosiłem o chleb, w bardzo miły sposób namówiła mnie na kupno ciasta drożdżowego z jagodami, które akutalnie było w promocji oraz do spróbowania nowego rodzaju chleba (darmowe próbki do spróbowania stały na gablocie z ciastami). Darmowy poczęstunek stał także na strefie z serami, żeby skusić klientów na zakup nowego sera. Podchodząc do kasy nie było kolejki, otwarta zatem była tylko jedna kasa. Pan, który mnie obsługiwał przywitał mnie słowami "dzień dobry", skasował sprawnie moje zakupy. W między czasie ustawiły się za mną cztery osoby, na co Pan Kasjer zadzwonił automatycznie po dodatkową obsługę. Zanim skończył mnie obsługiwać, kasa obok została otwarta i kolejka rozłożyła się na dwie kasy. Kasjer pożegnał mnie słowami "dziękuje zapraszam ponownie." Moim zdaniem obsługa była uprzejma, miła i potrafiła odpowiedzieć szybko na zadane im pytania. Kulturalnie, ale nie nachalnie nakłaniali do spróbowania nowych produktów i ich zakupu. Bardzo chętnie udam się tam ponownie i zrobię zakupy w tym sklepie.

Michał_2201

27.07.2016

Placówka

Gdańsk, Warszawska 69

Nie zgadzam się (3)

Lawaro

Dane firmy

Gdańsk

Gdańsk, Warszawska69

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Lawaro?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.