Femestage Eva Minge

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (10 z 18)

Reklamacje w tej...
Reklamacje w tej firmie to jakaś kpina. Kurtka reklamowana poraz pierwszy i wymieniona na nową. Druga kurtka reklamowana z.tego samego powodu została odrzucona. Reklamacja rozpatrzona przez firmę na podstawie zdjęć wysłanych przez pracownika sklepu(zbicie się puchu w kieszeniach,oraz wychodząca podszewka z.rekawa)złożone odwołanie do teklamacji w poniedziałek, we wtorek.odpowiedz reklamacja ponownie odrzucona. Wniosek-kurtka nawet nie została.odeslana do firmy tylko z.gory została reklamacja odrzucona. Przy odbiorze kurtki brak pisemnego uzasadnienia odrzucenia reklamacji. Menager nawet się nie wysilił zeby napisać. Sprawa trafia do rzecznika praw konsumenta,jeżeli bedzie trzeba to zostanie oddana do sądu. Żart i kpina. Pani Eva niestety traci na kompetencjach firmy która sprzedaje rzeczy reklamujące się jej nazwiskiem

Niezweryfikowany Klient_v9wsG

08.01.2023

Placówka

Rzgów, Żeromskiego 8

Nie zgadzam się (0)
Proszę o interwencję...
Proszę o interwencję w sprawie reklamacji do zamówienia z dnia 1 lutego br. o numerze #21230, które otrzymaliśmy niekompletne spowodowane brakiem towaru o czym zostaliśmy poinformowani przez Państwa pracownika. Niestety do tej pory nie otrzymaliśmy zwrotu pieniędzy za niezrealizowane przez Państwa zamówienie (dotyczy Kombinezon EWA MINGE 1396A – 38 w cenie 800 zł). Dodam, że jest to nasze kolejne zamówienie z Państwa kolekcji. Do tej pory byliśmy bardzo zadowoleni ze współpracy i myślę, że bylibyśmy nadal Państwa klientami. Niestety ta sytuacja bardzo zmienia postać rzeczy na niekorzyść sprzedawcy. Proszę o niezwłoczne wyjaśnienie tej sytuacji i zajęcie stanowiska w przedmiotowej sprawie. Nie chcielibyśmy podejmować dalszych kroków dochodząc swoich praw.

Niezweryfikowany Klient_f2cI

06.04.2021

Placówka

Łódź, ul. Piłsudskiego 153

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam w sklepie...
Zamówiłam w sklepie internetowym kilka rzeczy, opłaciłam oczywiście przelewem. Po kilku dniach dostałam informację że nie ma wszystkich rzeczy i kompletują, co może potrwać kilka dni, nie napisali ile. Ok poczekam. Po dwóch dniach dostałam kolejną informację z której nie wiedziałam o co właściwie im chodzi, czy nie ma niczego czy jednej czy kilku rzeczy. Nie wiedziałam czy zamówienie jest anulowane czy realizowane i kiedy zostaną zwrócone moje pieniądze. Zrezygnowałam z całego zamówienia po tym gdy nie mogłam dodzwonić się na podany nr telefonu, ponieważ go wyłączyli. Nie polecam robienia zakupów u Minge przez internet, z doświadczenia z wcześniejszymi zakupami wiem że ze zwrotem pieniędzy też mają problem, gdyż po upływie podanego prze nich terminu przewidzianego na zwrot, musieliśmy interweniować telefonicznie. Wtedy jeszcze odbierali. JA NIC WIĘCEJ NIE KUPIE U MINGE!!!!!!!!

Klient_Qv3t

02.12.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
z jaką miałam...
z jaką miałam styczność. Pani w blond włosach, chyba kierowniczka, bardzo empatyczna i autentyczna osoba, dobrała mi świetne zestawy, pasujące do mnie i mojej figury! oby więcej takich fantastycznych sprzedawców, serdecznie polecam

Niezweryfikowany Klient_scM7

06.11.2020

Placówka

Kraków, ul. Podgórska 34

Nie zgadzam się (0)
Ten sklep to...
Ten sklep to kpina, maja klienta w powazaniu, miliony maili, miliony telefonow, wiadomosci na messeneger, a oni zupelnie nie reaguja. Domagam sie zwrotu pieniedzy za odeslane (uszkodzone de facto) produkty. Jak to nazwac? Ja nazwe kradzieza i oszustwem. Nikomu nie polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2019

Placówka

Łódź, ul. Piłsudskiego 153

Nie zgadzam się (0)
Po licznych mailach...
Po licznych mailach mojej wizycie na poczcie skanach dokumentów uznano! Zwrot towaru. Pieniędzy jeszcze nie dostałam(6 tyg). Firma nie reagowała na moje żądania zwrotu pieniędzy. Nikt nie odbiera telefonu. Słowa. Przepraszam nie znają. Czekam na kasę po tym"uznaniu". Nie polecam . Ho

Klient_LSOT

24.12.2019

Placówka

Kielce, ul. Świętokrzyska

Nie zgadzam się (1)
Po miesiącu od...
Po miesiącu od zgłoszenia i odesłania sukienki nie dostałam pieniędzy. Pomimo wezwań do zwrotu nie mam żadnej odpowiedzi. Ostatnio poproszono mnie o numer listu przewozowego. !!!!. Czekam cierpliwie co dalej . Dam znać.Opinii nie można wysłać j żeli nie zaznaczy się choćby kawałka gwiazdki. Zaznaczyłam .choć przyznaję zero

Klient_LSOT

17.12.2019

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Bardzo się zawiodłam...
Bardzo się zawiodłam na tym sklepie, kiedyś kupiłam koszule w outlecie i jestem bardzo zadowolona, dobre wykończenie, krój. Postanowiłam zamówić torebkę, niestety dwa razy musiałam dokonać zwrotu, gdyż towar został złe wysłany, tylko dlatego że na stronie internetowej pomylone są numery ze zdjęciami. Na zwrot czekałam 21 dni, zamiast 14. Miałam okazje kupić ubrania w sklepie stacjonarnym, uważam że jakość tych rzeczy jest bardzo, bardzo kiepska. niedokładnie zszyte, szwy wyglądają jakby zaraz miały puścić. A szkoda.

Niezweryfikowany Klient_bNW8

01.08.2019

Placówka

Łódź, ul. Piłsudskiego 153

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłam towar, który...
Zakupiłam towar, który zwróciłam z powodu złego rozmiaru i koloru niezgodnego ze zdjęciem.Towar odesłałam, minęło 14 dni i niestety nie otrzymałam pieniędzy za jego zakup. Dodzwonić się nie można , nikt nie odbiera telefonu , maile nie docierają..... masakra. Przestrzegam więc przed zakupami w tym sklepie.!!!!!

zarejestrowany-uzytkownik

01.07.2019

Placówka

Łódź, ul. Piłsudskiego 153

Nie zgadzam się (0)
Intuicyjna, przyjazna dla...
Intuicyjna, przyjazna dla użytkownika strona sklepu internetowego. Dodawanie produktów do Koszyka jest bardzo proste. Można to zrobić na dwa sposoby : z rejestracją lub bez. produkty przedstawione przejrzyście : krótki treściwy opis, dostępne kolory, rozmiary. Kilka wizualizacji produktu jak najbardziej na plus dla sklepu. Minusem jest brak możliwości wyboru województwa lubuskiego jako miejsca przesyłki. Można to zrobić jedynie dzwoniąc do działu obsługi sklepu internetowego- obsługa kompetentna i pomocna. Szybka wysyłka przez firmę kurierską. Otrzymany produkt zgodny z opisem, bardzo dobra jakość materiału i wykonania.

zalogowany_użytkownik

15.01.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)

Femestage Eva Minge

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Femestage Eva Minge?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.