Opinia użytkownika: Klient_f2cI
Dotycząca firmy: Femestage Eva Minge
Treść opinii: Proszę o interwencję w sprawie reklamacji do zamówienia z dnia 1 lutego br. o numerze #21230, które otrzymaliśmy niekompletne spowodowane brakiem towaru o czym zostaliśmy poinformowani przez Państwa pracownika. Niestety do tej pory nie otrzymaliśmy zwrotu pieniędzy za niezrealizowane przez Państwa zamówienie (dotyczy Kombinezon EWA MINGE 1396A – 38 w cenie 800 zł). Dodam, że jest to nasze kolejne zamówienie z Państwa kolekcji. Do tej pory byliśmy bardzo zadowoleni ze współpracy i myślę, że bylibyśmy nadal Państwa klientami. Niestety ta sytuacja bardzo zmienia postać rzeczy na niekorzyść sprzedawcy. Proszę o niezwłoczne wyjaśnienie tej sytuacji i zajęcie stanowiska w przedmiotowej sprawie. Nie chcielibyśmy podejmować dalszych kroków dochodząc swoich praw.