Modlinbus.pl

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 4)

Nigdy w życiu...
Nigdy w życiu węciej nie pojadę modlin busem.Jechałam do Warszawy 23.10.2017. Pan, który sprzedawał bilety, powiadomił mnie, że: "autobus będzie za 10 minut tu przy wejśćiu". Czekałam więc na autobus po prawej stronie przy wejśćiu. Po 15 minutach czekania zapytałam jeszcze raz pana, kiedy będzie autobus. W odpowiedzi usłyszałam, że autobus już odjechał, ponieważ jechał z innego peronu, a nie stąd. Następny miał być dopiero za 45 min. Kiedy przyjechał autobus, kierowca poinformował mnie, że z tym biletem nie mogę, bo mój autobus już odjechał, i muszę go zamienić w kasie. Przy kasie otrzymałam informację, że nie można tego biletu zamienić, ponieważ autobus odjechał i trzeba kupić nowy bilet na godz. 21:25. Nie mam dużo pieniędzy, i pojechałam pociągem. Pózniej złożyłam reklamację, chciałam zwrócić pieniądzy za niewykorzystany bilet. Dostałam odpowiedż, że musiałam kupić jeszcze jeden bilet i jechać tym autobusem, to jest warunek zwrotu pieniędzy. Sprzedawca o tym nawet nie poinformował. Jestem bardzo rozczarowana modlin busem, nigdy węciej im nie pojadę

zarejestrowany-uzytkownik

08.11.2017

Placówka

Warszawa, plac Defilad 1

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio, gdy pierwszy...
Ostatnio, gdy pierwszy raz korzystałem z usług tego przewoźnika byłem bardzo zadowolony. Komfortowa jazda w bardzo dobrze wyposażonym busie jest wielkim plusem. Wygodne i niezniszczone fotele pozwalają pasażerowi odprężyć się w czasie długiej podróży. Kierowca miły, elegancki i doświadczony.

zalogowany_użytkownik

23.04.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Dojazd na lotnisko...
Dojazd na lotnisko zawsze jest u nas w Warszawie problematyczny. Latając z Okęcia zawsze musiałam prosić się znajomych o podwiezienie bo parkingi zazwyczaj wychodzą drogo, komunikacja inna też pozostawia dużo do życzenia. Jak w zeszłym roku chciałam wypróbować SKM skończyło się dojazdem samochodem i dużym rachunkiem za parking bo pociąg wg rozkładu miał być, a nie przyjechał. Po otwarciu lotniska w Modlinie kilka razy miałam okazję korzystać i na początku też prosiłam znajomych, aż do momentu jak odkryłam Modlinbus.pl Jestem pod ogromnym wrażeniem firmy. Osobiście bardzo polecam. Jest Wifi, nowe autobusy, a co najważniejsze mają tanie bilety. Jak sobie dobrze zaplanujesz podróż to możesz naprawdę mało zapłacić np. 9 zł. Dodatkowym plusem to rozkład jazdy jest zgrany z rozkładem lotów, tak więc nie ma mowy o długim czekaniu na lotnisku na transport. Firma transportowa prowadzona na wysokim poziomie. Począwszy od autobusów poprzez obsługę, a na ofercie skończywszy. Prężnie się rozwijają i trzymam za nich kciuki. Dawno nie spotkałam się z obsługą klienta na tak wysokim poziomie w tego rodzaju transporcie.

zalogowany_użytkownik

07.04.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

Modlinbus.pl

Dane firmy

Warszawa

Warszawa,

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Modlinbus.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Nigdy w życiu...
Nigdy w życiu węciej nie pojadę modlin busem.Jechałam do Warszawy 23.10.2017. Pan, który sprzedawał bilety, powiadomił mnie, że: "autobus będzie za 10 minut tu przy wejśćiu". Czekałam więc na autobus po prawej stronie przy wejśćiu. Po 15 minutach czekania zapytałam jeszcze raz pana, kiedy będzie autobus. W odpowiedzi usłyszałam, że autobus już odjechał, ponieważ jechał z innego peronu, a nie stąd. Następny miał być dopiero za 45 min. Kiedy przyjechał autobus, kierowca poinformował mnie, że z tym biletem nie mogę, bo mój autobus już odjechał, i muszę go zamienić w kasie. Przy kasie otrzymałam informację, że nie można tego biletu zamienić, ponieważ autobus odjechał i trzeba kupić nowy bilet na godz. 21:25. Nie mam dużo pieniędzy, i pojechałam pociągem. Pózniej złożyłam reklamację, chciałam zwrócić pieniądzy za niewykorzystany bilet. Dostałam odpowiedż, że musiałam kupić jeszcze jeden bilet i jechać tym autobusem, to jest warunek zwrotu pieniędzy. Sprzedawca o tym nawet nie poinformował. Jestem bardzo rozczarowana modlin busem, nigdy węciej im nie pojadę