Poszukując tonera do drukarki udałam sie do sklepu z komputerami. Moją uwagę zwróciła estetyka wnętrza i ekspozycja towaru. Pierwsze kroki skierowałam do półek z komputerami. Pracownik sklepu przywiitał mnie uśmiechem i słowami: Dzień dobry w czym mogę pomóc. Wyjaśniłam, że poszukuję nowego tonera i pokazałam zużyty na wzór. Pan porosił mnie o chwilę cierpliwości, sam natomast udał się do stoiska obok w poszukwaniu tonera. Okazało się jednak, że nie ma orginalnego tonera ani zamiennika o wymaganych parametrach. Pracownik sprawdził jeszcze raz dane w komputerze zaproponował ,że może zamówić dla mnie toner z możliwością odbioru w dniu jutrzejszym. Podziękowałam za miłą obsługę. Pan podał mi wzytówkę i zasugerował, że mogę zadzwonić i zamówić toner w dniu dzisiejszym, jeżel nie uda mi się go zakupić w innym sklepie. Na uwagę zasługuje miła, kompetentna obsługa oraz estetyka sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.