Gdy mój komputer zaczął nawalać, zacząłem rozglądać się za częściami do komputera, odwiedziłem firme w której już kupowałem. Tym razem obsługiwała mnie pani, pytałem o dysk twardy i pamięci, miałem wrażenie jak bym mówił do ściany. Na konkretne pytanie o zamówienie otrzymywałem odpowiedz od sprzedawczyni "nie mam" lub "jak się uzbiera więcej to zamówimy", brak wiedzy bardziej szczegółowej na temat pytanych części. W sklepie sprzedawczyni czasami nie widziała co mówi, myliła pojęcia a kojejka rosła. W sumie byłem w sklepie 15 min i się nie dowiedziałem ani o cenę ani o paramety w końcu to są ważne informacje, na szczęście po 20 min dorwałem serwisanta i wszystko się dowiedziałem. Nie radzę nikomu być obsługiwaną przez tą sprzedawczynie, powody oto podsumowanie: -brak wiedzy, traktowanie klienta z góry, trzeba na siłe pytać o jeden przedmiot. Tam tylko jedna osoba wie co robi, wygląd sprzedawczyni wiele do zarzucenia. Sprzęt zamawiany w piątek przyszedł dopiero w środe, a w czwartek do odbioru, brak pudełek. Zachowanie sprzedawczyni "takie przyszło".Sprzęt zamawiam tylko przez serwisanta, sklep wygląda schludnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.