Jak skierować uwagę potencjalnego konsumenta i skierować jego uwagę na swoje produkty?No oczywiście przygotować promocję.Lubię nie powiem takie akcje , staram się być na bieżąco w temacie choć po zapoznaniu się z warunkami nie rzadko pasuje.No ale przecież nie musi mi zawsze i wszystko pasować.W myśl zasady kupić nie kupić potargować warto postanawiam przyjrzeć się bliżej promocji serów Serenada (Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek )Mam zadanie ułatwione gdyż wszystko co o promocji chciała bym wiedzieć mam jasno i klarownie opisane na www.serenada.com.plZanim jednak to po wejściu na ową stronę szukam nutki, symbolu wyłączającego dźwięk.Muzyczka i towarzyszący jej rechot są irytujące.Gdy już z tym felerem się uporam po cichutku mogę się zapoznać z treścią.Grafika www nawiązuje do grafiki opakowań a wić mamy zachowaną spójność co do identyfikacji marki.Mocno żółte tło na nim czarne nie regularne różnej wielkości kropki i kropy.Zakładki rzec można standardowe plus coś co stronę ma nie co uatrakcyjnić i nas na niej dłużej przetrzymać.A co do promocji.Trwa ona od 19.03.2012 do godziny 23.59 dnia 30.04.2012Oparta jest na regulaminie.Zbieramy naklejki z opakowań (5 sztuk plus paragon potwierdzający zakup), wysyłamy na wskazany adres firmy która prowadzi dla marki promocję (Wizard).Mamy nagrody gwarantowane (firmowe kubeczki podkładki komputerowe , notesiki na lodówkęrękawice kuchenne wraz z podkładką filcową na stółTo wszystko dala pierwszych 2000 zgłoszeń więc jak ktoś się pospieszy to coś może dostanie.Nagrodą główną są nowoczesne lodówki.Skoro i tak i tak mamy w planach kupno sera to czemu ma to niebyt Serenda.Dobra jakość, dobra cena i zawsze to jakaś odmiana dla podniebienia.Nagrody gwarantowane co prawda symboliczne i nie wiadomo co ewentualnie z przewidywanej puli nam przypadnie ale po mimo to promocja mi się całkiem podoba.Proste zasady i nagrody gwarantowane.Tak. To jest to co lubię i co zachęca mnie do udziału.
Jak skierować uwagę potencjalnego konsumenta i skierować jego uwagę na swoje produkty?No oczywiście przygotować promocję.Lubię nie powiem takie akcje , staram się być na bieżąco w temacie choć po zapoznaniu się z warunkami nie rzadko pasuje.No ale przecież nie musi mi zawsze i wszystko pasować.W myśl zasady kupić nie kupić potargować warto postanawiam przyjrzeć się bliżej promocji serów Serenada (Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek )Mam zadanie ułatwione gdyż wszystko co o promocji chciała bym wiedzieć mam jasno i klarownie opisane na www.serenada.com.plZanim jednak to po wejściu na ową stronę szukam nutki, symbolu wyłączającego dźwięk.Muzyczka i towarzyszący jej rechot są irytujące.Gdy już z tym felerem się uporam po cichutku mogę się zapoznać z treścią.Grafika www nawiązuje do grafiki opakowań a wić mamy zachowaną spójność co do identyfikacji marki.Mocno żółte tło na nim czarne nie regularne różnej wielkości kropki i kropy.Zakładki rzec można standardowe plus coś co stronę ma nie co uatrakcyjnić i nas na niej dłużej przetrzymać.A co do promocji.Trwa ona od 19.03.2012 do godziny 23.59 dnia 30.04.2012Oparta jest na regulaminie.Zbieramy naklejki z opakowań (5 sztuk plus paragon potwierdzający zakup), wysyłamy na wskazany adres firmy która prowadzi dla marki promocję (Wizard).Mamy nagrody gwarantowane (firmowe kubeczki podkładki komputerowe , notesiki na lodówkęrękawice kuchenne wraz z podkładką filcową na stółTo wszystko dala pierwszych 2000 zgłoszeń więc jak ktoś się pospieszy to coś może dostanie.Nagrodą główną są nowoczesne lodówki.Skoro i tak i tak mamy w planach kupno sera to czemu ma to niebyt Serenda.Dobra jakość, dobra cena i zawsze to jakaś odmiana dla podniebienia.Nagrody gwarantowane co prawda symboliczne i nie wiadomo co ewentualnie z przewidywanej puli nam przypadnie ale po mimo to promocja mi się całkiem podoba.Proste zasady i nagrody gwarantowane.Tak. To jest to co lubię i co zachęca mnie do udziału.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.