Reno_fashion

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Wprawdzie transakcja miała...
Wprawdzie transakcja miała miejsce z rok temu, ale przeglądając allegro trafiłam na przedmioty tego pana i aż mnie ciarki przeszły na samą myśl o tym, jak mnie potraktował.. Jako, że prowadzi zarejestrowaną działalność chyba jest to odpowiednie miejsce na wyrażenie opinii, szczególnie że - pewnie celowo - tak przeciągał czas zwrotu pieniędzy i zakończenia sprawy, że komentarza nie mogłam wystawić na allegro. Zamówiłam trampki. Już pominę, że działa niezgodnie z regulaminem i nalicza masę innych kosztów do przesyłki tak, że za przesyłkę ze znaczkami za 7 zł bierze 20 zł.. W końcu na to się zgodziłam. Problem zaczął się, kiedy otrzymałam towar. Brak odpowiedzi na maile spowodowały telefon do użytkownika. Wytłumaczyłam, że towar jest niezgodny z opisem i faktyczna wkładka wewnętrzna jest o półtora cm krótsza, niż w opisie przez co buty są za małe. Pan nie zna zwrotów grzecznościowych, po kilku próbach dodzwonienia się odebrał i tylko odburknął 'co'. Na moje tłumaczenia zaczął krzyczeć, że nie obchodzi go, że są niezgodne z opisem, używając argumentów:'ja tych butów nie wyprodukowałem''nie będę każdego przedmiotu mierzył''inni użytkownicy mieli takie wymiary podane, niech sobie pani sprawdzi'.Jak widać kompetencja oraz znajomość prawa na poziomie zerowym. Do tego krzyki, brak kultury i ignorowanie problemu. Po bardzo długim czasie otrzymałam zwrot części pieniędzy, mimo, że miałam dostać całość. Jako, że towar był niezgodny z opisem domagałam się wymiany, lub zwrotu gotówki także za wysyłkę (nota bene 30 zł..). Straciłam czas i musiałam dołożyć do tej transakcji. No i nikt jeszcze tak mnie nie wyprowadził z równowagi. Naprawdę, ciężko uwierzyć, że takie osoby mają jakikolwiek kontakt z ludźmi.. Widzę, że sporo osób miało problem z niezgodnością towaru.. A część pewnie zamiast od razu wystawić komentarz tak jak ja brnęło w rozwiązanie sporu i naiwnie czekało na rzekomy zwrot pieniędzy..

Em.

12.04.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Reno_fashion

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Reno_fashion?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wprawdzie transakcja miała...
Wprawdzie transakcja miała miejsce z rok temu, ale przeglądając allegro trafiłam na przedmioty tego pana i aż mnie ciarki przeszły na samą myśl o tym, jak mnie potraktował.. Jako, że prowadzi zarejestrowaną działalność chyba jest to odpowiednie miejsce na wyrażenie opinii, szczególnie że - pewnie celowo - tak przeciągał czas zwrotu pieniędzy i zakończenia sprawy, że komentarza nie mogłam wystawić na allegro. Zamówiłam trampki. Już pominę, że działa niezgodnie z regulaminem i nalicza masę innych kosztów do przesyłki tak, że za przesyłkę ze znaczkami za 7 zł bierze 20 zł.. W końcu na to się zgodziłam. Problem zaczął się, kiedy otrzymałam towar. Brak odpowiedzi na maile spowodowały telefon do użytkownika. Wytłumaczyłam, że towar jest niezgodny z opisem i faktyczna wkładka wewnętrzna jest o półtora cm krótsza, niż w opisie przez co buty są za małe. Pan nie zna zwrotów grzecznościowych, po kilku próbach dodzwonienia się odebrał i tylko odburknął 'co'. Na moje tłumaczenia zaczął krzyczeć, że nie obchodzi go, że są niezgodne z opisem, używając argumentów:'ja tych butów nie wyprodukowałem''nie będę każdego przedmiotu mierzył''inni użytkownicy mieli takie wymiary podane, niech sobie pani sprawdzi'.Jak widać kompetencja oraz znajomość prawa na poziomie zerowym. Do tego krzyki, brak kultury i ignorowanie problemu. Po bardzo długim czasie otrzymałam zwrot części pieniędzy, mimo, że miałam dostać całość. Jako, że towar był niezgodny z opisem domagałam się wymiany, lub zwrotu gotówki także za wysyłkę (nota bene 30 zł..). Straciłam czas i musiałam dołożyć do tej transakcji. No i nikt jeszcze tak mnie nie wyprowadził z równowagi. Naprawdę, ciężko uwierzyć, że takie osoby mają jakikolwiek kontakt z ludźmi.. Widzę, że sporo osób miało problem z niezgodnością towaru.. A część pewnie zamiast od razu wystawić komentarz tak jak ja brnęło w rozwiązanie sporu i naiwnie czekało na rzekomy zwrot pieniędzy..