Apteka

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Apteka w...
Apteka w centrum handlowym M1. Duża i przestronna. Na drzwiach informacja,że można dokonywać płatności kartą kredytową, oraz, że obowiązuje jedna kolejka. Poza mną w pomieszczeniu był jeden klient obsługiwany przez farmaceutkę. Przy kasie obok siedziała kolejna farmaceutką a trzecia stała w drzwiach i przysłuchiwała się rozmowie klienta z farmaceutką. Podeszła więc sama do innej kasy i po chwili pracownica zapytała mnie w czym może mi pomóc. Podałam jej karteczkę, którą dostałam od pani doktor z trzema nazwami leku wydawanego bez recepty o podobnym działaniu i zapytałam który z nich jest najskuteczniejszy i jakie są ceny. Farmaceutka szybko odpowiedziała, że drugi z kolei jest najtańszy. Gdy zapytałam ile kosztuje sprawdziła w komputerze cenę i zapytała czy podać. Odpowiedziałam, że tak mimo, że nie uzyskałam wyczerpującej odpowiedzi na swoje pytanie. Podłoga oraz blaty w aptece były czyste. Leki na półkach odpowiednio wyeksponowane za pomocą reflektorów. Ogólnie wygląd pomieszczenia był poprawny, jednak obsługa sprawiająca wrażenie zbyt zajętej, aby odpowiadać na pytania klientów.

Asupra

26.01.2012

Placówka

Częstochowa, Kisielewskiego 8/16

Nie zgadzam się (2)

Apteka

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Apteka?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Apteka w...
Apteka w centrum handlowym M1. Duża i przestronna. Na drzwiach informacja,że można dokonywać płatności kartą kredytową, oraz, że obowiązuje jedna kolejka. Poza mną w pomieszczeniu był jeden klient obsługiwany przez farmaceutkę. Przy kasie obok siedziała kolejna farmaceutką a trzecia stała w drzwiach i przysłuchiwała się rozmowie klienta z farmaceutką. Podeszła więc sama do innej kasy i po chwili pracownica zapytała mnie w czym może mi pomóc. Podałam jej karteczkę, którą dostałam od pani doktor z trzema nazwami leku wydawanego bez recepty o podobnym działaniu i zapytałam który z nich jest najskuteczniejszy i jakie są ceny. Farmaceutka szybko odpowiedziała, że drugi z kolei jest najtańszy. Gdy zapytałam ile kosztuje sprawdziła w komputerze cenę i zapytała czy podać. Odpowiedziałam, że tak mimo, że nie uzyskałam wyczerpującej odpowiedzi na swoje pytanie. Podłoga oraz blaty w aptece były czyste. Leki na półkach odpowiednio wyeksponowane za pomocą reflektorów. Ogólnie wygląd pomieszczenia był poprawny, jednak obsługa sprawiająca wrażenie zbyt zajętej, aby odpowiadać na pytania klientów.