Apteka w centrum handlowym M1. Duża i przestronna. Na drzwiach informacja,że można dokonywać płatności kartą kredytową, oraz, że obowiązuje jedna kolejka. Poza mną w pomieszczeniu był jeden klient obsługiwany przez farmaceutkę. Przy kasie obok siedziała kolejna farmaceutką a trzecia stała w drzwiach i przysłuchiwała się rozmowie klienta z farmaceutką. Podeszła więc sama do innej kasy i po chwili pracownica zapytała mnie w czym może mi pomóc. Podałam jej karteczkę, którą dostałam od pani doktor z trzema nazwami leku wydawanego bez recepty o podobnym działaniu i zapytałam który z nich jest najskuteczniejszy i jakie są ceny. Farmaceutka szybko odpowiedziała, że drugi z kolei jest najtańszy. Gdy zapytałam ile kosztuje sprawdziła w komputerze cenę i zapytała czy podać. Odpowiedziałam, że tak mimo, że nie uzyskałam wyczerpującej odpowiedzi na swoje pytanie. Podłoga oraz blaty w aptece były czyste. Leki na półkach odpowiednio wyeksponowane za pomocą reflektorów. Ogólnie wygląd pomieszczenia był poprawny, jednak obsługa sprawiająca wrażenie zbyt zajętej, aby odpowiadać na pytania klientów.
Apteka w centrum handlowym M1. Duża i przestronna. Na drzwiach informacja,że można dokonywać płatności kartą kredytową, oraz, że obowiązuje jedna kolejka. Poza mną w pomieszczeniu był jeden klient obsługiwany przez farmaceutkę. Przy kasie obok siedziała kolejna farmaceutką a trzecia stała w drzwiach i przysłuchiwała się rozmowie klienta z farmaceutką. Podeszła więc sama do innej kasy i po chwili pracownica zapytała mnie w czym może mi pomóc. Podałam jej karteczkę, którą dostałam od pani doktor z trzema nazwami leku wydawanego bez recepty o podobnym działaniu i zapytałam który z nich jest najskuteczniejszy i jakie są ceny. Farmaceutka szybko odpowiedziała, że drugi z kolei jest najtańszy. Gdy zapytałam ile kosztuje sprawdziła w komputerze cenę i zapytała czy podać. Odpowiedziałam, że tak mimo, że nie uzyskałam wyczerpującej odpowiedzi na swoje pytanie. Podłoga oraz blaty w aptece były czyste. Leki na półkach odpowiednio wyeksponowane za pomocą reflektorów. Ogólnie wygląd pomieszczenia był poprawny, jednak obsługa sprawiająca wrażenie zbyt zajętej, aby odpowiadać na pytania klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.