Perfekt Sport

(3.39)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 9)

Polecam. !!! Super obsługa...
Polecam. !!! Super obsługa i expresowa realizacja zamówienia.

Niezweryfikowany Klient_1rFU

10.07.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam. Sklep...
Nie polecam. Sklep stosuje praktyki antykonsumenckie, reklamacje są uznawane na niekorzyść klienta pomimo ewidentnej wady sprzadawanego produktu. Buty za 400 zł noszone przez 2 miesiące (sporadycznie) zgodnie z zaleceniami, pomimo tego powychodziły dziury w środku butów. Sklepowy rzeczoznawca uznał to za moją wine (uszkodzenie mechaniczne). Jakakolwiek próba kontaktu z działem kierowniczym nie przyniosła efektów bo sklep ewidentnie cwaniaczy i ucieka od rozmowy z niezadowolnymi klientami. Sprawe przekazuje dalej do oficjalnego oddzialu Nike, dlatego że nie sądzę, że chcą mieć cokolwiek wspólnego ze sklepem, który nie szanuję swoich klientów.

dissatisfiedmaaan

15.03.2017

Placówka

Poznań, Matyi 2

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu sportowego niemal że od razu zostałam zauważona i powitana z uśmiechem. Po upływie 4 minut (jak zdążyłam zaznajomić się z asortymentem) zaproponowano mi pomoc. Sprzedawca pomógł mi dobrać odpowiednie buty do biegania przy czym wykazał się ogromną wiedzą i profesjonalizmem. Po dokonanym zakupie zaproponowano mi dodatkowy produkt (skarpetki) z tego nie skorzystała, ale było to miłe, zostałam uprzejmie pożegnana i zaproszona do ponownego odwiedzenia sklepu. Niesamowicie pozytywne wrażenia mam po wizycie w tym sklepie, z pewnością jeszcze tam wrócę.

Natalia_179

22.05.2012

Placówka

Szczecin, al. Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (2)
Genialny sklep z...
Genialny sklep z bardzo miłą i kompetentną obsługą, której naprawdę zależy na satysfakcji klienta.Od samego wejścia do sklepu jest się zauważonym i mile przywitanym. Świetna prezentacja produktu w szczegółowy sposób. Bogata oferta nowej jak i starej kolekcji. Świetne ceny promocyjne dla starych kolekcji. Przy kasie sprzedaż wiązana oraz propozycja wstąpienia do klubu stałego klienta, co umożliwia korzystanie ze stałych zniżek. W miejscu obsługi sympatyczna atmosfera zachęcająca do zakupów, w tle przyjemna muzyka a w powietrzu unosi się specyficzny przyjemny zapach. Generalnie opinia bardzo pozytywna.

zarejestrowany-uzytkownik

08.02.2011

Placówka

Wrocław, Plac Dominikański 3

Nie zgadzam się (3)
Na początku dokonałem...
Na początku dokonałem zakupu obuwia w sklepie Perfekt Sport. Niestety w czasie wakacji obuwie zaczęło się rozpadać (pękła podeszwa w jednym bucie) dlatego też na początku października udałem się do sklepu aby zareklamować buty. Zostałem obsłużony przez menadżera sklepu. Powiedział, że jedynie mogę żądać wymiany butów a nie zwrotu pieniędzy, jednak po wydrukowaniu zgłoszenia zauważyłem, że widnieje tam opcja zwrotu pieniędzy - zapytałem się go wtedy dlaczego nie mogę jej wybrać, na co on oburzył się i powiedział, że to tylko w innych przypadkach jest możliwe. Po dwóch tygodniach zgłosiłem się do sklepu pewny, że dostanę nowe buty (oczywiste było to, że z winy słabej jakości materiału doszło do pęknięcia buta). Okazało się jednak, że nie dostanę nowych butów ponieważ menadżer sklepu był także "specjalistą d/s jakości i technologii produktów NIKE" i wyraził on opinię, że wina leży po mojej stronie ponieważ w zły sposób w nich chodziłem (krzywo). Po odebraniu tej jakże dziwnej ekspertyzy zadzwoniłem do Rzeczoznawcy polecanego przez Inspekcję Handlową i dowiedziałem się, że dana ekspertyza jest nieważna ponieważ do 6 miesięcy od zakupu sklep musi przeprowadzić ekspertyzę u rzeczoznawcy na swój koszt i jest do tego zobowiązany (rzeczoznawca bardzo się zdenerwował, że sklep tego się dopuścił i radził mi udać się do Inspekcji Handlowej w celu zgłoszenia tego nadużycia). Poradził mi także jak odwołanie napisać. Następnego dnia udałem się z odwołaniem do sklepu. Byłem obsługiwany przez tego samego menadżera co wcześniej. Ogólnie zdenerwował się z tego powodu, że przyszedłem z odwołaniem. Ponadto był zły z powodu zarzucenia mu, że jego ekspertyza nie jest ważne i domagam się ekspertyzy u rzeczoznawcy. Wywarł na mnie bardzo negatywne wrażeniu, mówił do mnie w sposób lekceważący oraz powiedział, że pewnie rzeczoznawca dojdzie do tego samego wniosku co on. Na szczęście po dwóch tyg okazało się, że rzeczoznawca przychylił się do mojej opinii, że jest to wina materiału i dostałem nowy komplet butów. P.S. Dodatkowo sprawdziłem już po fakcie cenę butów w sklepach internetowych i okazało się, że są one tańsze o ponad 20%.

Andrzej_74

12.11.2009

Placówka

Kraków, Galeria Krakowska

Nie zgadzam się (19)

Perfekt Sport

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Perfekt Sport?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Polecam. !!! Super obsługa...
Polecam. !!! Super obsługa i expresowa realizacja zamówienia.