Drogerie, sklepy samoobsługowe, salony obuwia

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Od pewnego czasu...
Od pewnego czasu obserwuję i doświadczam nagminnie brak wydawania reszty w postaci 0,01 grosz. Dawniej, gdy zdażało się to sporadycznie, każdy z nas z uśmiechem odchodził od kasy i mówił "nie szkodzi". Obecnie jest to proceder nagminny, potwierdzają to moi znajomi. Zastanawiam się, dlaczego ktoś świadomie nie wydaje mi reszty z moich pieniędzy. Uważam, że nie jest to w porządku, gdyż kilkadziesiąt osób w kilkudziesięciu sklepach dziennie, w kilkudziesięciu miastach kraju, robi pewną kwotę. Nie winię tu tylko kasjerów, ale ich przełożonych. Pracowałam w banku i wiem, że nie jest żadnym problemem zamówienie paczek z 0,01 grosikami do sklepów. KWESTIKwestia organizacji i uczciwości. Jest różnica pomiędzy daniem komuś napiwku za dobrą obsługę, a nie wydaniem reszty. Może firmy audytorskie podejmą ten temat, bo jakość obsługi nawet w renomowanych drogeriach i salonach zaczyna być wątpliwa.

LaMarija

20.11.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Drogerie, sklepy samoobsługowe, salony obuwia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Drogerie, sklepy samoobsługowe, salony obuwia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Od pewnego czasu...
Od pewnego czasu obserwuję i doświadczam nagminnie brak wydawania reszty w postaci 0,01 grosz. Dawniej, gdy zdażało się to sporadycznie, każdy z nas z uśmiechem odchodził od kasy i mówił "nie szkodzi". Obecnie jest to proceder nagminny, potwierdzają to moi znajomi. Zastanawiam się, dlaczego ktoś świadomie nie wydaje mi reszty z moich pieniędzy. Uważam, że nie jest to w porządku, gdyż kilkadziesiąt osób w kilkudziesięciu sklepach dziennie, w kilkudziesięciu miastach kraju, robi pewną kwotę. Nie winię tu tylko kasjerów, ale ich przełożonych. Pracowałam w banku i wiem, że nie jest żadnym problemem zamówienie paczek z 0,01 grosikami do sklepów. KWESTIKwestia organizacji i uczciwości. Jest różnica pomiędzy daniem komuś napiwku za dobrą obsługę, a nie wydaniem reszty. Może firmy audytorskie podejmą ten temat, bo jakość obsługi nawet w renomowanych drogeriach i salonach zaczyna być wątpliwa.