Do zakupu w sklepie skłoniła mnie informacja o promocji, jaką dostałem na konto e-mail.
Tak się złożyło, że akurat „rozglądałem” się za obuwiem do biegania przed wiosną, a proponowane obniżki na starą kolekcję były naprawdę atrakcyjne.
2 lata wcześniej kupowałem już w tym sklepie i jakość obsługi była wówczas zadowalająca.
Niestety, tym razem mocno się rozczarowałem….
Po wybraniu odpowiedniego modelu i potwierdzeniu wyboru otrzymałem na skrzynkę e-mail potwierdzenie realizacji zakupu. Niebawem kurier miał dostarczyć buty. Zadowolenie nie trwało długo – po 2 dniach zadzwonił do mnie Pan ze sklepu informując o tym, że musi anulować moje zamówienie. Mocno zdziwiony zapytałem o przyczynę – w odpowiedzi dowiedziałem się że „zaistniały rozbieżności w ilości towaru oferowanego w sklepie z faktycznym stanem magazynowym”. Oczywiście nie było mowy o zaoferowaniu innego rodzaju butów czy też zamawianego modelu w późniejszym czasie. Zaraz potem na skrzynkę przyszła kolejna wiadomość – „zamówienie nr xxx zostało anulowane”. Stwierdzę krótko – to NIEPOROZUMIENIE! Jestem grubo rozczarowany i nie skorzystam już zdecydowanie w przyszłości! Każdy ma prawo do błędu, ale w przypadku tak znanej marki ten brak profesjonalizmu aż „boli” i na pewno nie wróży dobrze jej przyszłości na polskim rynku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.