sklep.newbalance.pl

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Do zakupu w...
Do zakupu w sklepie skłoniła mnie informacja o promocji, jaką dostałem na konto e-mail. Tak się złożyło, że akurat „rozglądałem” się za obuwiem do biegania przed wiosną, a proponowane obniżki na starą kolekcję były naprawdę atrakcyjne. 2 lata wcześniej kupowałem już w tym sklepie i jakość obsługi była wówczas zadowalająca. Niestety, tym razem mocno się rozczarowałem…. Po wybraniu odpowiedniego modelu i potwierdzeniu wyboru otrzymałem na skrzynkę e-mail potwierdzenie realizacji zakupu. Niebawem kurier miał dostarczyć buty. Zadowolenie nie trwało długo – po 2 dniach zadzwonił do mnie Pan ze sklepu informując o tym, że musi anulować moje zamówienie. Mocno zdziwiony zapytałem o przyczynę – w odpowiedzi dowiedziałem się że „zaistniały rozbieżności w ilości towaru oferowanego w sklepie z faktycznym stanem magazynowym”. Oczywiście nie było mowy o zaoferowaniu innego rodzaju butów czy też zamawianego modelu w późniejszym czasie. Zaraz potem na skrzynkę przyszła kolejna wiadomość – „zamówienie nr xxx zostało anulowane”. Stwierdzę krótko – to NIEPOROZUMIENIE! Jestem grubo rozczarowany i nie skorzystam już zdecydowanie w przyszłości! Każdy ma prawo do błędu, ale w przypadku tak znanej marki ten brak profesjonalizmu aż „boli” i na pewno nie wróży dobrze jej przyszłości na polskim rynku.

Piotr_597

13.02.2011

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)

sklep.newbalance.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż sklep.newbalance.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.