HP Park Plaza

(3.84)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 8)

Obsługa klienta w...
Obsługa klienta w Warsaw Plaza Hotel jest profesjonalna i uprzejma, z pracownikami wykazującymi dużą troskę o potrzeby gości. Wystój hotelu jest nowoczesny i elegancki, tworząc przyjemną atmosferę do wypoczynku. Czas meldowania jest krótki, a cały proces przebiega sprawnie i bezproblemowo. Jedynym minusem jest nieco ograniczona liczba udogodnień w standardowych pokojach, mimo że hotel prezentuje się jako luksusowy. Ogólnie jednak, pobyt w hotelu jest bardzo pozytywnym doświadczeniem.

Piotr71

05.08.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Hotel jest bardzo...
Hotel jest bardzo ładnie położony. Z okien można podziwiać bowiem jezioro Maltańskie. Dojazd jest dobry i prosty, jedzenie smaczne, obsługa miła i pomocna.

DatiM

11.01.2021

Placówka

Poznań, ul. Baraniaka 77

Nie zgadzam się (0)
Odbywałem szkolenie w...
Odbywałem szkolenie w tym hotelu obsługa i organizacja ok jedzenie też dobre.

zalogowany_użytkownik

07.02.2019

Placówka

Poznań, ul. Baraniaka 77

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym byłem w owym hotelu na szkoleniu. Gdy tylko zjechałem z głównej drogi i wjechałem na parking hotelu mogłem śmiało driftować gdyż parking i uliczki na terenie hotelu nie były właściwie utrzymane i było bardzo ślisko. Gdy już wszedłem do hotelu recepcjonistka z uśmiechem zapytała w czym może pomóc i ochoczo udzieliła mi informacji gdzie jest przewidziana dla mnie szatnia i w którym miejscu odbywać się będzie szkolenie, na które zostałem zaproszony. Sala, w której odbywało się szkolenie była dobrze przygotowana do tego typu zajęć gdyż do naszej dyspozycji mieliśmy dobrej jakości projektor, opuszczany ekran i elektryczne zasłony. W przerwie mieliśmy obiad składający się z dwóch dań. O ile pierwsze wydało mi się zwykłą zupą tak drugie zachwyciło mnie podstawą dania a mianowicie mięsem duszonym z pieczarkami podanym z zapiekanym serem - naprawdę bardzo dobra pozycja!! W hotelu panował porządek pomimo, iż trwały drobne prace remontowe przy samej recepcji. Na szkolenia naprawdę godny polecenia hotel.

Paweł_1456

26.01.2012

Placówka

Olsztyn, Warszawska 149

Nie zgadzam się (3)
Bardzo dużo i...
Bardzo dużo i często jeżdżę po Polsce w celach biznesowych ale czegoś takiego co spotkało mnie we Wrocławiu jeszcze nie widziałem. W dniu 24 maja przyjechałem do Wrocławia na spotkanie biznesowe z moją niemiecko-języczną kontrahentką do hotelu Park Plaza. Pięknie położony w centrum miasta hotel ma sporą renomę w kręgach biznesowych. Spotkanie odbywało się w holu hotelu w pobliżu barku hotelowego serwującego alkohole i napoje. Już na początku spotkania postanowiliśmy złożyć pierwsze zamówienie. Podszedłem do baru i ku mojemu zaskoczeniu już na wstępie zostałem niejako zmuszony do wysłuchania sprzeczki pracowników na temat kto i co zrobił w tym dniu, kto pracuje a kto się obija itd. co zapewne stanowiło by ciekawy temat dla kierownictwa hotelu ale nie dla mnie jako klienta. Po dłuższym ok 7-8 minutowym oczekiwaniu udało mi się złożyć zamówienie i powróciłem do stolika i towarzyszącej mi kobiety. Dość szybko pojawił się kelner, starszy miły pan i z gracją postawił na stoliku dwie szklanki. Już na tzw. "pierwszy rzut oka" było widać że szkło jest brudne. Na zwróconą uwagę kelner próbował ratować sytuację i tłumaczył się nieuwagą.Jakież było nasze zdziwienie kiedy w celu wymiany szkła, zabierając brudne szklanki, kelner postawił na stoliku zamówione napoje. Napoje były otwierane wcześniej i butelki nie zawierały całej fabrycznej zawartości. Na zwróconą natychmiast uwagę i zapytanie dlaczego takie napoje zostały nam podane, kelner ponownie próbował się tłumaczyć rozkojarzeniem i nieuwagą w co zresztą trudno uwierzyć! Jestem pewien, że było to świadome działanie z jego strony i ewidentna próba sprzedania nam resztek po innych klientach. Szkło i napoje zostały natychmiast wymienione ale wrażenie i opinia pozostaną w naszej pamięci bardzo długo. Całemu zdarzeniu bacznie przyglądali się uczestnicy autokarowej wycieczki z Niemiec którzy zapewne również wyrobili sobie odpowiednią opinię o obsłudze polskiego hotelu Park Plaza próbującej oszukać ich rodaczkę. Dążymy do pełnej integracji ze zjednoczoną Europą, próbujemy wypromować swój kraj i przyciągnąć zagranicznych inwestorów ale takie zdarzenia jak opisane na długo pozostaną w pamięci naszych kontrahentów. Mam nadzieję, że ktoś z kierownictwa hotelu przeczyta tę opinie i wyciągnie odpowiednie wnioski natomiast wszystkich klientów hotelu Park Plaza we Wrocławiu przestrzegam: patrzcie uważnie co wam podano jeżeli nie chcecie konsumować resztek.

jerry1104

11.06.2011

Placówka

Wrocław, Bolesława Drobnera 11/13

Nie zgadzam się (5)
Nic dodać, nic...
Nic dodać, nic ująć. Obsługa profesjonalna, bardzo miła, świetne usytuowanie hotelu, blisko do Kasyna, dużo miejsca w parkinu podziemnym. Wygląd hotelu na jak najwyższym poziomie.

Rafał_317

04.11.2009

Placówka

Wrocław, Bolesława Drobnera 11/13

Nie zgadzam się (26)

HP Park Plaza

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż HP Park Plaza?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obsługa klienta w...
Obsługa klienta w Warsaw Plaza Hotel jest profesjonalna i uprzejma, z pracownikami wykazującymi dużą troskę o potrzeby gości. Wystój hotelu jest nowoczesny i elegancki, tworząc przyjemną atmosferę do wypoczynku. Czas meldowania jest krótki, a cały proces przebiega sprawnie i bezproblemowo. Jedynym minusem jest nieco ograniczona liczba udogodnień w standardowych pokojach, mimo że hotel prezentuje się jako luksusowy. Ogólnie jednak, pobyt w hotelu jest bardzo pozytywnym doświadczeniem.