Opinia użytkownika: jerry1104
Dotycząca firmy: HP Park Plaza
Treść opinii: Bardzo dużo i często jeżdżę po Polsce w celach biznesowych ale czegoś takiego co spotkało mnie we Wrocławiu jeszcze nie widziałem. W dniu 24 maja przyjechałem do Wrocławia na spotkanie biznesowe z moją niemiecko-języczną kontrahentką do hotelu Park Plaza. Pięknie położony w centrum miasta hotel ma sporą renomę w kręgach biznesowych. Spotkanie odbywało się w holu hotelu w pobliżu barku hotelowego serwującego alkohole i napoje. Już na początku spotkania postanowiliśmy złożyć pierwsze zamówienie. Podszedłem do baru i ku mojemu zaskoczeniu już na wstępie zostałem niejako zmuszony do wysłuchania sprzeczki pracowników na temat kto i co zrobił w tym dniu, kto pracuje a kto się obija itd. co zapewne stanowiło by ciekawy temat dla kierownictwa hotelu ale nie dla mnie jako klienta. Po dłuższym ok 7-8 minutowym oczekiwaniu udało mi się złożyć zamówienie i powróciłem do stolika i towarzyszącej mi kobiety. Dość szybko pojawił się kelner, starszy miły pan i z gracją postawił na stoliku dwie szklanki. Już na tzw. "pierwszy rzut oka" było widać że szkło jest brudne. Na zwróconą uwagę kelner próbował ratować sytuację i tłumaczył się nieuwagą.Jakież było nasze zdziwienie kiedy w celu wymiany szkła, zabierając brudne szklanki, kelner postawił na stoliku zamówione napoje. Napoje były otwierane wcześniej i butelki nie zawierały całej fabrycznej zawartości. Na zwróconą natychmiast uwagę i zapytanie dlaczego takie napoje zostały nam podane, kelner ponownie próbował się tłumaczyć rozkojarzeniem i nieuwagą w co zresztą trudno uwierzyć! Jestem pewien, że było to świadome działanie z jego strony i ewidentna próba sprzedania nam resztek po innych klientach. Szkło i napoje zostały natychmiast wymienione ale wrażenie i opinia pozostaną w naszej pamięci bardzo długo. Całemu zdarzeniu bacznie przyglądali się uczestnicy autokarowej wycieczki z Niemiec którzy zapewne również wyrobili sobie odpowiednią opinię o obsłudze polskiego hotelu Park Plaza próbującej oszukać ich rodaczkę. Dążymy do pełnej integracji ze zjednoczoną Europą, próbujemy wypromować swój kraj i przyciągnąć zagranicznych inwestorów ale takie zdarzenia jak opisane na długo pozostaną w pamięci naszych kontrahentów. Mam nadzieję, że ktoś z kierownictwa hotelu przeczyta tę opinie i wyciągnie odpowiednie wnioski natomiast wszystkich klientów hotelu Park Plaza we Wrocławiu przestrzegam: patrzcie uważnie co wam podano jeżeli nie chcecie konsumować resztek.