Auto Części Rondo

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Sklep został niedawno...
Sklep został niedawno otwarty i dlatego załoga cały czas jeszcze uczy się posługiwać katalogami, poszukiwaniem części i poszerzaniem swojej wiedzy na temat posiadanego asortymentu. Czasami popełniają głupie błędy słowne, bo nie znają podstaw chociaż by jeżeli chodzi o żarówki - w standardzie w samochodzie H7 mają moc 55W, natomiast jakiś czas temu na moje zapytanie odpowiedzieli, że standardowo mają 70W, co kompletnie mija się z prawdą. Obsługa telefoniczna ma również wiele do życzenia - proste pytanie o część do samochodu przeciąga się w rozmowę trwającą kilka lub nawet kilkanaście minut, co jest niedopuszczalne moim zdaniem, bo dzwoniąc do konkurencji dowiaduję się tej samej informacji w przeciągu kilkudziesięciu ale sekund ... Ceny mają jak najbardziej ok i są nawet konkurencyjni, natomiast obsługa ma wiele do życzenia - wydaje mi się, że to kwestia czasu i sklep rozwinie skrzydła.

Mateusz_375

05.02.2011

Placówka

Wołów, Trzebnicka

Nie zgadzam się (9)

Auto Części Rondo

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Auto Części Rondo?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sklep został niedawno...
Sklep został niedawno otwarty i dlatego załoga cały czas jeszcze uczy się posługiwać katalogami, poszukiwaniem części i poszerzaniem swojej wiedzy na temat posiadanego asortymentu. Czasami popełniają głupie błędy słowne, bo nie znają podstaw chociaż by jeżeli chodzi o żarówki - w standardzie w samochodzie H7 mają moc 55W, natomiast jakiś czas temu na moje zapytanie odpowiedzieli, że standardowo mają 70W, co kompletnie mija się z prawdą. Obsługa telefoniczna ma również wiele do życzenia - proste pytanie o część do samochodu przeciąga się w rozmowę trwającą kilka lub nawet kilkanaście minut, co jest niedopuszczalne moim zdaniem, bo dzwoniąc do konkurencji dowiaduję się tej samej informacji w przeciągu kilkudziesięciu ale sekund ... Ceny mają jak najbardziej ok i są nawet konkurencyjni, natomiast obsługa ma wiele do życzenia - wydaje mi się, że to kwestia czasu i sklep rozwinie skrzydła.