Przychodnia " wojskowa"

(4.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Rewelacyjnie. Pierwsza moja...
Rewelacyjnie. Pierwsza moja wizyta w tej przychodni wzbudziła we mnie pozytywne wrażenie mimo sceptycznego nastawienia do leczenia w ramach NFZ. Pani doktor dokładnie wykonała badanie i uważnie przepisała leki. Nie sięga od razu do kuracji tzw.drastycznych tylko sugeruje obserwować reakcje. Poświęca dużą uwagę pacjentowi, a co najważniejsze stawia trafne diagnozy. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Sienkiewicza

Nie zgadzam się (0)
Mam mieszane uczucia....
Mam mieszane uczucia. Przyszłam do przychodni o 7 rano żeby zarejestrować córkę. Pani , mimo, iż przychodnia była już czynna stwierdziła, że zaczyna rejestrować o 7.15. Kolejna denerwująca rzecz to straszne kolejki do lekarzy, jak nie ma numerka to pani proponuje wizytę za trzy dni lub między pacjentami. Plus - budynek po remoncie , jest winda. Niestety gdy przyjmuje trzech pediatrów dzieci chore przebywają na korytarzu ze zdrowymi.

MagdalenaL

07.12.2010

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Sienkiewicza

Nie zgadzam się (0)

Przychodnia " wojskowa"

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Przychodnia " wojskowa"?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie. Pierwsza moja...
Rewelacyjnie. Pierwsza moja wizyta w tej przychodni wzbudziła we mnie pozytywne wrażenie mimo sceptycznego nastawienia do leczenia w ramach NFZ. Pani doktor dokładnie wykonała badanie i uważnie przepisała leki. Nie sięga od razu do kuracji tzw.drastycznych tylko sugeruje obserwować reakcje. Poświęca dużą uwagę pacjentowi, a co najważniejsze stawia trafne diagnozy. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.