GÓRSKI

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Bardzo dobrze. ok....
Bardzo dobrze. ok. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1184

27.02.2015

Placówka

Wolbórz, Wolbórz

Nie zgadzam się (0)
Nie zamierzałam nic...
Nie zamierzałam nic kupować w tym sklepie, ale jak ujrzałam tą przepiękną bluzkę to od razu się zakochałam. Poleciałam szybko do przymierzalni, potem do kasy:). Pani przy kasie serdecznie mnie przywitała, potem pożegnała i zaprosiła ponownie do sklepu. Była bardzo miła, uśmiechnięta i sympatyczna.

Obserwator1_2

05.09.2012

Placówka

Stargard Szczeciński, Chrobrego

Nie zgadzam się (0)
Wymarzłem jak mops....
Wymarzłem jak mops. W środku jak w lodówce. Cała chata z bali, nie widać żadnych grzejników. Siedziałem w płaszczu a i tak marzłem. Obsługa też raczej chłodna, na zasadzie wysłuchać, skasować i następny. Wszelkie próby zapytania o dania, o rekomendację skazane raczej na niepowodzenie. No i w toalecie nerwowe poszukiwanie monet, bo Pani dyżurna bacznie pilnuje aby nikt przypadkiem nie skorzystał za darmo z tego co powinno być standardowo dostępne w takim miejscu... Wolałbym aby doliczali 1-2 zł do potraw. Wyszłoby na to samo a byłoby bardziej cywilizowanie. Tym bardziej że ceny nie są tu wcale niskie. Pozytywy: podają w miarę szybko i w miarę równocześnie dla kilku osób ze stolika, dania smaczne i ogromne, co dla większości jest pewnie dodatkową zaletą. Kotlety schabowe wielkości dużego talerza, pierogi mutanty wielkości pięści, itp. Można wstąpić ze względu na kuchnię i szybkość.

Neo

27.03.2009

Placówka

Wolbórz, Wolbórz

Nie zgadzam się (22)
Chęć zakupu wędliny,...
Chęć zakupu wędliny, mięsa.Sklep nie prezentujący się,odczucie chłodu,nieświeżości towaru.

Elżbieta_35

27.11.2008

Placówka

Nowe, Gdańska

Nie zgadzam się (27)

GÓRSKI

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż GÓRSKI?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo dobrze. ok....
Bardzo dobrze. ok. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.