PKS Opole

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Dobre wakacyjne promocje,...
Dobre wakacyjne promocje, nowe pojazdy i klimatyzacja, punkitualność. Ostatnio nie ma na co narzekać.

Marta_2040

13.07.2013

Placówka

Opole, Rodziewiczówny 1

Nie zgadzam się (0)
Zostałem wystawiony do...
Zostałem wystawiony do wiatru przez jedną z firm, która zajmuje się wymianą opon, więc zmuszony byłem zajechać gdzie indziej. Przez przypadek dowiedziałem się, że w siedzibie Opolskiego PKS można również wymienić opony. Podjechałem tam z samego rana. Zauważyłem duży baner opony-biuro, więc udałem się w tym kierunku. W biurze znajdowały się krzesełka, automat z kawą, więc można było w razie potrzeby chyba skorzystać. Nie wiem dokładnie bo nie korzystałem. W pomieszczenie obok znajdowało się kilkoro pracowników. Widziałem i słyszałem przez otwarte drzwi, że toczy się tam jakaś burzliwa dyskusja. Powiedziałem dzień dobry. Jeden z panów spojrzał na mnie dziwnie, aż zacząłem się zastanawiać czy aby dobrze trafiłem. No ale czekam dalej. W końcu po kilku minutach raczył ktoś do mnie podejść i się zapytać w jakim celu się tam zjawiłem. Skierowano mnie do odpowiedniego warsztatu. Musiałem poczekać aż skończą robić jeden samochód. Trwało to również kilka minut. Następnie wjechałem do środka. Na wymianę czekałem na hali warsztatu. Panowie pracowali na dwóch stanowiskach, na każdym po dwóch pracowników, więc praca szła dosyć sprawnie. Zdziwiło mnie trochę pytanie do jakiego ciśnienia mają dopompować koła. Pierwszy raz zdarzyło mi się, żeby przy wymianie ktoś o to pytał, więc nie wiem czy poprzednicy robili to na oko, czy po prostu wiedzieli. Mniejsza o to, sprawdziłem dla pewności w instrukcji samochodu i udzieliłem panom niezbędnych informacji. Kiedy praca miała się ku końcowi otrzymałem kartkę, na której wyszczególnione były wykonane czynności. Z tą kartką udałem się ponownie do biura, aby uiścić należność. Za wymianę zapłaciłem 58 zł - dosyć dobra cena jak na Opole. Oprócz tego pracownik przyjmujący zapłatę dał mi rabat 30% na myjnię tunelową i bardzo ją zachwalał, że przed zimą warto skorzystać itd. Samochód już dawno nie był "kąpany", więc myślę, że skorzystam kiedyś. Podsumowując moją wizytę to jestem ogólnie zadowolony z obsługi, która poradziła sobie błyskawicznie z wymianą. W biurze obsługa jak już była to też bez zastrzeżeń. Trochę czułem się olany na początku mojej wizyty dlatego moja ocena to 4 a nie 5.

Szakal

24.11.2010

Placówka

Opole, Rodziewiczówny 1

Nie zgadzam się (1)

PKS Opole

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKS Opole?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobre wakacyjne promocje,...
Dobre wakacyjne promocje, nowe pojazdy i klimatyzacja, punkitualność. Ostatnio nie ma na co narzekać.