W związku z tym, że zima nadchodzi wielkimi krokami nadeszła pora na wymianę opon. Nie chciało mi się jechać do bankomatu, więc postanowiłem udać się do serwisu gdzie jest możliwość płatności kartą bankową. Wyszukałem w internecie stronę internetową serwisu opon Sak. Korzystałem już kiedyś z ich usług, więc wiedziałem, że robią to szybko, sprawnie i bez problemów. Zauważyłem również, że na stronie jest możliwość rezerwacji wizyty. Żeby nie czekać w kolejce postanowiłem zarezerwować sobie termin. Wybrałem dzień i jak się okazało było dużych terminów - przynajmniej według systemu rezerwacji. Wybrałem, więc najbardziej odpowiadająca mi godzinę i udałem się do serwisu. Po przybyciu na miejsce udałem się do biura i mówię, że miałem rezerwację. Na co dostałem odpowiedź, że dzisiaj mają urwanie głowy i będę musiał czekać. Odniosłem wrażenie, jakbym popełnił jakieś przestępstwo korzystając z ich systemu rezerwacji.
Rozumiem, że teraz jest gorący okres jeżeli chodzi o wymianę opon. W takim przypadku firmy, które się specjalizują w tym powinny tym bardziej zadbać, żeby pod względem organizacyjnym było wszystko zapięte na ostatni guzik. Wystarczyło choćby wykonać jeden telefon z informacją, że rezerwacja na dzisiaj jest już niemożliwa (podałem przy rezerwacji numer telefonu) lub zamieścić stosowną informację na stronie. Tak straciłem niepotrzebnie trochę czasu i paliwa, a ostatecznie i tak nic nie załatwiłem.
W związku z tym, że zima nadchodzi wielkimi krokami nadeszła pora na wymianę opon. Nie chciało mi się jechać do bankomatu, więc postanowiłem udać się do serwisu gdzie jest możliwość płatności kartą bankową. Wyszukałem w internecie stronę internetową serwisu opon Sak. Korzystałem już kiedyś z ich usług, więc wiedziałem, że robią to szybko, sprawnie i bez problemów. Zauważyłem również, że na stronie jest możliwość rezerwacji wizyty. Żeby nie czekać w kolejce postanowiłem zarezerwować sobie termin. Wybrałem dzień i jak się okazało było dużych terminów - przynajmniej według systemu rezerwacji. Wybrałem, więc najbardziej odpowiadająca mi godzinę i udałem się do serwisu. Po przybyciu na miejsce udałem się do biura i mówię, że miałem rezerwację. Na co dostałem odpowiedź, że dzisiaj mają urwanie głowy i będę musiał czekać. Odniosłem wrażenie, jakbym popełnił jakieś przestępstwo korzystając z ich systemu rezerwacji.
Rozumiem, że teraz jest gorący okres jeżeli chodzi o wymianę opon. W takim przypadku firmy, które się specjalizują w tym powinny tym bardziej zadbać, żeby pod względem organizacyjnym było wszystko zapięte na ostatni guzik. Wystarczyło choćby wykonać jeden telefon z informacją, że rezerwacja na dzisiaj jest już niemożliwa (podałem przy rezerwacji numer telefonu) lub zamieścić stosowną informację na stronie. Tak straciłem niepotrzebnie trochę czasu i paliwa, a ostatecznie i tak nic nie załatwiłem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.