Sak Serwis Opon

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W związku z...
W związku z tym, że zima nadchodzi wielkimi krokami nadeszła pora na wymianę opon. Nie chciało mi się jechać do bankomatu, więc postanowiłem udać się do serwisu gdzie jest możliwość płatności kartą bankową. Wyszukałem w internecie stronę internetową serwisu opon Sak. Korzystałem już kiedyś z ich usług, więc wiedziałem, że robią to szybko, sprawnie i bez problemów. Zauważyłem również, że na stronie jest możliwość rezerwacji wizyty. Żeby nie czekać w kolejce postanowiłem zarezerwować sobie termin. Wybrałem dzień i jak się okazało było dużych terminów - przynajmniej według systemu rezerwacji. Wybrałem, więc najbardziej odpowiadająca mi godzinę i udałem się do serwisu. Po przybyciu na miejsce udałem się do biura i mówię, że miałem rezerwację. Na co dostałem odpowiedź, że dzisiaj mają urwanie głowy i będę musiał czekać. Odniosłem wrażenie, jakbym popełnił jakieś przestępstwo korzystając z ich systemu rezerwacji. Rozumiem, że teraz jest gorący okres jeżeli chodzi o wymianę opon. W takim przypadku firmy, które się specjalizują w tym powinny tym bardziej zadbać, żeby pod względem organizacyjnym było wszystko zapięte na ostatni guzik. Wystarczyło choćby wykonać jeden telefon z informacją, że rezerwacja na dzisiaj jest już niemożliwa (podałem przy rezerwacji numer telefonu) lub zamieścić stosowną informację na stronie. Tak straciłem niepotrzebnie trochę czasu i paliwa, a ostatecznie i tak nic nie załatwiłem.

Szakal

22.11.2010

Placówka

Opole, Strzelecka 4a

Nie zgadzam się (1)

Sak Serwis Opon

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sak Serwis Opon?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W związku z...
W związku z tym, że zima nadchodzi wielkimi krokami nadeszła pora na wymianę opon. Nie chciało mi się jechać do bankomatu, więc postanowiłem udać się do serwisu gdzie jest możliwość płatności kartą bankową. Wyszukałem w internecie stronę internetową serwisu opon Sak. Korzystałem już kiedyś z ich usług, więc wiedziałem, że robią to szybko, sprawnie i bez problemów. Zauważyłem również, że na stronie jest możliwość rezerwacji wizyty. Żeby nie czekać w kolejce postanowiłem zarezerwować sobie termin. Wybrałem dzień i jak się okazało było dużych terminów - przynajmniej według systemu rezerwacji. Wybrałem, więc najbardziej odpowiadająca mi godzinę i udałem się do serwisu. Po przybyciu na miejsce udałem się do biura i mówię, że miałem rezerwację. Na co dostałem odpowiedź, że dzisiaj mają urwanie głowy i będę musiał czekać. Odniosłem wrażenie, jakbym popełnił jakieś przestępstwo korzystając z ich systemu rezerwacji. Rozumiem, że teraz jest gorący okres jeżeli chodzi o wymianę opon. W takim przypadku firmy, które się specjalizują w tym powinny tym bardziej zadbać, żeby pod względem organizacyjnym było wszystko zapięte na ostatni guzik. Wystarczyło choćby wykonać jeden telefon z informacją, że rezerwacja na dzisiaj jest już niemożliwa (podałem przy rezerwacji numer telefonu) lub zamieścić stosowną informację na stronie. Tak straciłem niepotrzebnie trochę czasu i paliwa, a ostatecznie i tak nic nie załatwiłem.