Dostałam SMS z zaproszeniem do wizyty w salonie i skorzystania z promocyjnej ceny soczewek kontaktowych. Zaszłam więc tam, żeby sprawdzić ofertę. Wnętrze salonu robi wrażenie dzięki jasnemu oświetleniu oraz szklanym gablotom z ładnie ułożonymi oprawkami okularów. Musiałam podejść do stanowiska znajdującego się w głębi salonu, po drodze minęłam dwa stanowiska, gdzie siedzieli pracownicy zajmujący się doborem oprawek dla klientów. Pracownicy sprawiali sympatyczne wrażenie, ponieważ uśmiechali się do mnie i witali słowami "dzień dobry". Przy stanowisku, do którego podeszłam, siedziała pracownica, która również uśmiechnęła się, przywitała i zapytała, w czym może mi pomóc. Nie było innych klientów, więc mogła obsłużyć mnie od razu. Kiedy zapytałam o promocję, podała cenę opakowania soczewek kontaktowych oraz dodała, że gratis otrzymam parę soczewek. Zrezygnowałam z kupna, ponieważ podana cena była wyższa o około 40% od ceny ze sklepu internetowego, w którym kupowałam wcześniej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.