Przychodnia Weterynaryjna Salamandra Marcin Zawadzki

(4.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Odwiedziłam Przychodnię Weterynaryjna...
Odwiedziłam Przychodnię Weterynaryjna Salamandra z powodu choroby układu moczowego mojego kota. Wcześniej przez dwa miesiące próbowałam leczyć kota u lekarzy weterynarii, których placówki znajdowały się blisko mojego miejsca zamieszkania oraz konsultować ich diagnozy z zaprzyjaźnionym lekarzem. Wszystkie próby leczenia nie powiodły się. Problem zapalenia pęcherza i częstego oddawania moczu ciągle powracał. Po kilku nieudanych wizytach udałam się do Przychodni Salamandra, gdzie mój kot został otoczony profesjonalną opieką. W przychodni znajduje się duża poczekalnia, gdzie można usiąść i poczekać.. Wizyty zawsze były na konkretną godzinę i nigdy nie musiałam czekać dłużej niż 5 minut. Po każdej wizycie pokój badań był dezynfekowany. Pani doktor wykonała szereg niezbędnych badań: usg, badanie moczu etc. Badania zostały wykonane na miejscu. Czas oczekiwania na wyniki był bardzo krótki, około 30 minut. W innych przychodniach musiałam czekać 24h. Prawidłowa diagnoza i dobrze dobrane leki i suplementy sprawiły, że kot wyzdrowiał. Dzisiaj mija 6 miesięcy od ostatniej wizyty w przychodni Salamandra i kociak jest zdrowy. Za miesiąc planuję wizytę weterynaryjną i na pewno wybiorę do tej przychodni. Jedynym mankamentem przychodni jest długi czas oczekiwania na połączenie telefoniczne w celu umówienia wizyty. Telefon odbiera personel, który w danym momencie znajduje się blisko telefonu. Nie ma jednego pracownika oddelegowanego do odbierania telefonu.

Niezweryfikowany Klient_ZgQH

13.03.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobry lekarz,...
Bardzo dobry lekarz, ze świetnym podejściem do zwierząt, lubi je po prostu. Oddany swojej pracy. Diagnozy dobre i szybkie, leczenie bardzo dobre. Ceny przystępne. Bardzo miła atmosfera w lecznicy. Bardzo kontaktowy Pan Doktor, zainteresowany tym, co robi i efektem swojej pracy, kontakt mailowy i telefoniczny w sprawie postępów w leczeniu.

AniaMK

14.11.2010

Placówka

Wrocław, ul. Buraczana 2B

Nie zgadzam się (0)

Przychodnia Weterynaryjna Salamandra Marcin Zawadzki

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Przychodnia Weterynaryjna Salamandra Marcin Zawadzki?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Odwiedziłam Przychodnię Weterynaryjna...
Odwiedziłam Przychodnię Weterynaryjna Salamandra z powodu choroby układu moczowego mojego kota. Wcześniej przez dwa miesiące próbowałam leczyć kota u lekarzy weterynarii, których placówki znajdowały się blisko mojego miejsca zamieszkania oraz konsultować ich diagnozy z zaprzyjaźnionym lekarzem. Wszystkie próby leczenia nie powiodły się. Problem zapalenia pęcherza i częstego oddawania moczu ciągle powracał. Po kilku nieudanych wizytach udałam się do Przychodni Salamandra, gdzie mój kot został otoczony profesjonalną opieką. W przychodni znajduje się duża poczekalnia, gdzie można usiąść i poczekać.. Wizyty zawsze były na konkretną godzinę i nigdy nie musiałam czekać dłużej niż 5 minut. Po każdej wizycie pokój badań był dezynfekowany. Pani doktor wykonała szereg niezbędnych badań: usg, badanie moczu etc. Badania zostały wykonane na miejscu. Czas oczekiwania na wyniki był bardzo krótki, około 30 minut. W innych przychodniach musiałam czekać 24h. Prawidłowa diagnoza i dobrze dobrane leki i suplementy sprawiły, że kot wyzdrowiał. Dzisiaj mija 6 miesięcy od ostatniej wizyty w przychodni Salamandra i kociak jest zdrowy. Za miesiąc planuję wizytę weterynaryjną i na pewno wybiorę do tej przychodni. Jedynym mankamentem przychodni jest długi czas oczekiwania na połączenie telefoniczne w celu umówienia wizyty. Telefon odbiera personel, który w danym momencie znajduje się blisko telefonu. Nie ma jednego pracownika oddelegowanego do odbierania telefonu.