Willeroy&Boch

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Sklep oferujący podobnie,...
Sklep oferujący podobnie, jak inne w niedalekiej odległości artykuły wyposażenia wnętrz. Z ciekawości zaszedłem do środka, aby pooglądać ich ofertę. Podobnie jak w innych sklepach, w momencie mego wejścia do środka, przywitała się ze mną pracownica. Przed zaproponowaniem mi pomocy, dała mi czas, abym mógł spokojnie pooglądać ofertę, po krótkiej chwili podeszła do mnie, aby, tak jak się spodziewałem, udzielić mi pomocy. Grzecznie podziękowałem i poinformowałem ją, że chciałem się tylko rozejrzeć w ofercie. Pracownic także mi podziękowała i poinformowała, że gdybym zmienił zdanie, to ona będzie się znajdowała w pobliżu. Z jednej strony, propozycja była automatyczna, czyli z pewnością każdemu klientowi oferuje pomoc, jednakże ton jej zaproponowania wskazywał, że naprawdę szczerze chce udzielić pomocy. Można było zauważyć, że oczekuje w pogotowiu, aby od razu zareagować na moją prośbę odnośnie wcześniejszej propozycji – udzielenia pomocy. Pracownica była zadbana, nie posiadała zbyt rzucającego się w oczy makijażu. Po paru minutach skierowałem się do wyjścia. Przed opuszczeniem sklepu, pracownica pożegnała się ze mną. Ja także odwzajemniłem pożegnanie.

zarejestrowany-uzytkownik

14.11.2010

Placówka

Białystok, Świętojańska 15

Nie zgadzam się (0)

Willeroy&Boch

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Willeroy&Boch?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sklep oferujący podobnie,...
Sklep oferujący podobnie, jak inne w niedalekiej odległości artykuły wyposażenia wnętrz. Z ciekawości zaszedłem do środka, aby pooglądać ich ofertę. Podobnie jak w innych sklepach, w momencie mego wejścia do środka, przywitała się ze mną pracownica. Przed zaproponowaniem mi pomocy, dała mi czas, abym mógł spokojnie pooglądać ofertę, po krótkiej chwili podeszła do mnie, aby, tak jak się spodziewałem, udzielić mi pomocy. Grzecznie podziękowałem i poinformowałem ją, że chciałem się tylko rozejrzeć w ofercie. Pracownic także mi podziękowała i poinformowała, że gdybym zmienił zdanie, to ona będzie się znajdowała w pobliżu. Z jednej strony, propozycja była automatyczna, czyli z pewnością każdemu klientowi oferuje pomoc, jednakże ton jej zaproponowania wskazywał, że naprawdę szczerze chce udzielić pomocy. Można było zauważyć, że oczekuje w pogotowiu, aby od razu zareagować na moją prośbę odnośnie wcześniejszej propozycji – udzielenia pomocy. Pracownica była zadbana, nie posiadała zbyt rzucającego się w oczy makijażu. Po paru minutach skierowałem się do wyjścia. Przed opuszczeniem sklepu, pracownica pożegnała się ze mną. Ja także odwzajemniłem pożegnanie.