Sklep oferujący podobnie, jak inne w niedalekiej odległości artykuły wyposażenia wnętrz. Z ciekawości zaszedłem do środka, aby pooglądać ich ofertę. Podobnie jak w innych sklepach, w momencie mego wejścia do środka, przywitała się ze mną pracownica. Przed zaproponowaniem mi pomocy, dała mi czas, abym mógł spokojnie pooglądać ofertę, po krótkiej chwili podeszła do mnie, aby, tak jak się spodziewałem, udzielić mi pomocy. Grzecznie podziękowałem i poinformowałem ją, że chciałem się tylko rozejrzeć w ofercie. Pracownic także mi podziękowała i poinformowała, że gdybym zmienił zdanie, to ona będzie się znajdowała w pobliżu. Z jednej strony, propozycja była automatyczna, czyli z pewnością każdemu klientowi oferuje pomoc, jednakże ton jej zaproponowania wskazywał, że naprawdę szczerze chce udzielić pomocy. Można było zauważyć, że oczekuje w pogotowiu, aby od razu zareagować na moją prośbę odnośnie wcześniejszej propozycji – udzielenia pomocy. Pracownica była zadbana, nie posiadała zbyt rzucającego się w oczy makijażu. Po paru minutach skierowałem się do wyjścia. Przed opuszczeniem sklepu, pracownica pożegnała się ze mną. Ja także odwzajemniłem pożegnanie.
Sklep oferujący podobnie, jak inne w niedalekiej odległości artykuły wyposażenia wnętrz. Z ciekawości zaszedłem do środka, aby pooglądać ich ofertę. Podobnie jak w innych sklepach, w momencie mego wejścia do środka, przywitała się ze mną pracownica. Przed zaproponowaniem mi pomocy, dała mi czas, abym mógł spokojnie pooglądać ofertę, po krótkiej chwili podeszła do mnie, aby, tak jak się spodziewałem, udzielić mi pomocy. Grzecznie podziękowałem i poinformowałem ją, że chciałem się tylko rozejrzeć w ofercie. Pracownic także mi podziękowała i poinformowała, że gdybym zmienił zdanie, to ona będzie się znajdowała w pobliżu. Z jednej strony, propozycja była automatyczna, czyli z pewnością każdemu klientowi oferuje pomoc, jednakże ton jej zaproponowania wskazywał, że naprawdę szczerze chce udzielić pomocy. Można było zauważyć, że oczekuje w pogotowiu, aby od razu zareagować na moją prośbę odnośnie wcześniejszej propozycji – udzielenia pomocy. Pracownica była zadbana, nie posiadała zbyt rzucającego się w oczy makijażu. Po paru minutach skierowałem się do wyjścia. Przed opuszczeniem sklepu, pracownica pożegnała się ze mną. Ja także odwzajemniłem pożegnanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.