Miałam do czynienia z bardzo niemiłą sprzedawczynią. Poszłam oddać czapkę, którą kupiłam dziś przed południem. Stwierdziłam, że jednak nie będę jej nosiła. Nie odrywałam metki z ceną, przyniosłam paragon, a sprzedawczyni kategorycznie stwierdziła, że czapki nie przyjmie, ponieważ nie uznają zwrotów. Udało mi się ją przekonać dopiero po 10 minutach. Mam wrażenie, że więcej nie wrócę do sklepu, w którym sprzedawczyni jest uprzejma, dopóki klient nie zapłaci za towar, a późniejsza obsługa klienta już jej nie interesuje.
Miałam do czynienia z bardzo niemiłą sprzedawczynią. Poszłam oddać czapkę, którą kupiłam dziś przed południem. Stwierdziłam, że jednak nie będę jej nosiła. Nie odrywałam metki z ceną, przyniosłam paragon, a sprzedawczyni kategorycznie stwierdziła, że czapki nie przyjmie, ponieważ nie uznają zwrotów. Udało mi się ją przekonać dopiero po 10 minutach. Mam wrażenie, że więcej nie wrócę do sklepu, w którym sprzedawczyni jest uprzejma, dopóki klient nie zapłaci za towar, a późniejsza obsługa klienta już jej nie interesuje.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.