Nie wiedziałem zbytni do jakiej kategorii firm zaliczyć eurovie, ale z racji dużej zbieżności z transportem zaliczyłem ją właśnie do tej branży ( firma budująca odcinek drogi S7)
Wracałem ze studiów samochodem odcinkiem remontowanej drogi S7 Elbląg- Pasłęk, z racji jesiennej pory o godzinie 17 zaczyna robić się ciemno- ja wracałem o godzinie 20:15.
Sam wyjazd z Elbląga na remontowany odcinek jest oznakowany w prawidłowy sposób lecz później jest już coraz gorzej, zwęrzenia zjazdy po ostrych zakrętach nie są w dostateczny sposób oznakowane i dopiero są widoczne w ostatnim momencie. ponad to jeden zakręt zjazdowy jest w fatalny sposób zabezpieczony po za pachołkami nie ma nic tam więcej choć w pachołki są wbudowane lampki sygnalizujące tylko jakoś sie migają
Nic dziwnego, że na owym remontowanym odcinku pomimo ograniczeń prędkości dochodzi do wypadków i to nie zwiany kierowcy.
Tragicznym skutkiem tych zaniedbań był wypadek wiosną tego roku kiedy kierowca jadący do Elbląga za późno zauważył łuk po którym należy jechać i uderzył w filar stawianego mostu.
Należy nadmienić. iż zaraz na drugi dzień pojawiły się dodatkowe oznaczenia i wysypano wywrotkę piachu aby następnym razem samochód wbił się w piach a nie w filar mostu.
Oznaczenie budowanej drogi pozostawia wiele do życzenia, a sama firma uważ, że oznakowanie jest prawidłowe
Na koniec remontu należałoby oprócz kosztów policzyć ofiary budowanej drogi S7
Nie wiedziałem zbytni do jakiej kategorii firm zaliczyć eurovie, ale z racji dużej zbieżności z transportem zaliczyłem ją właśnie do tej branży ( firma budująca odcinek drogi S7)
Wracałem ze studiów samochodem odcinkiem remontowanej drogi S7 Elbląg- Pasłęk, z racji jesiennej pory o godzinie 17 zaczyna robić się ciemno- ja wracałem o godzinie 20:15.
Sam wyjazd z Elbląga na remontowany odcinek jest oznakowany w prawidłowy sposób lecz później jest już coraz gorzej, zwęrzenia zjazdy po ostrych zakrętach nie są w dostateczny sposób oznakowane i dopiero są widoczne w ostatnim momencie. ponad to jeden zakręt zjazdowy jest w fatalny sposób zabezpieczony po za pachołkami nie ma nic tam więcej choć w pachołki są wbudowane lampki sygnalizujące tylko jakoś sie migają
Nic dziwnego, że na owym remontowanym odcinku pomimo ograniczeń prędkości dochodzi do wypadków i to nie zwiany kierowcy.
Tragicznym skutkiem tych zaniedbań był wypadek wiosną tego roku kiedy kierowca jadący do Elbląga za późno zauważył łuk po którym należy jechać i uderzył w filar stawianego mostu.
Należy nadmienić. iż zaraz na drugi dzień pojawiły się dodatkowe oznaczenia i wysypano wywrotkę piachu aby następnym razem samochód wbił się w piach a nie w filar mostu.
Oznaczenie budowanej drogi pozostawia wiele do życzenia, a sama firma uważ, że oznakowanie jest prawidłowe
Na koniec remontu należałoby oprócz kosztów policzyć ofiary budowanej drogi S7
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.