PLEJADA BYTOM

(1.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Krótkie przypomnienie: Zakupione...
Krótkie przypomnienie: Zakupione 2 szt. szlifierek kątowych. Pierwsza psuje się przy pierwszym załączeniu. Oddana do naprawy, po trzech tygodniach została wydana nowa. W międzyczasie druga po kilku dniach używania również ulega zepsuciu. Oddana również do naprawy, niestety nawet bez dotykania czarodziejską różczką, po prostu znika. Kiedy z powodu braku informacji o losach reklamowanego sprzętu po mniej więcej 3-4 tygodniach pojechałem sprawdzić, czy szlifierka wróciła z naprawy, zostałem poinformowany, że reklamacji nie uwzględniono. Mam czekać na decyzję wysłaną pocztą. Do dzisiaj, mimo upływu ok. półtora miesiąca nie mam ani informacji, ani decyzji z podaniem przyczyny odmowy, ani nieszczęsnej szlifierki. Takie zachowanie klienta który po zakupie bubla "ośmiela się" domagać się naprawy narzędzia lub zwrotu kosztu jego zakupu, to wg tego Domu Handlowego coś tak niestosownego, że nie warto reagować. Bo i po co? Skoro towar sprzedany, kasa wpłynęła, to co tam zawracać sobie głowę jakimiś tam reklamacjami... Czy aby na pewno?

Tadeusz_12

21.10.2010

Placówka

Bytom, D.H. PLEJADA

Nie zgadzam się (1)

PLEJADA BYTOM

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PLEJADA BYTOM?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Krótkie przypomnienie: Zakupione...
Krótkie przypomnienie: Zakupione 2 szt. szlifierek kątowych. Pierwsza psuje się przy pierwszym załączeniu. Oddana do naprawy, po trzech tygodniach została wydana nowa. W międzyczasie druga po kilku dniach używania również ulega zepsuciu. Oddana również do naprawy, niestety nawet bez dotykania czarodziejską różczką, po prostu znika. Kiedy z powodu braku informacji o losach reklamowanego sprzętu po mniej więcej 3-4 tygodniach pojechałem sprawdzić, czy szlifierka wróciła z naprawy, zostałem poinformowany, że reklamacji nie uwzględniono. Mam czekać na decyzję wysłaną pocztą. Do dzisiaj, mimo upływu ok. półtora miesiąca nie mam ani informacji, ani decyzji z podaniem przyczyny odmowy, ani nieszczęsnej szlifierki. Takie zachowanie klienta który po zakupie bubla "ośmiela się" domagać się naprawy narzędzia lub zwrotu kosztu jego zakupu, to wg tego Domu Handlowego coś tak niestosownego, że nie warto reagować. Bo i po co? Skoro towar sprzedany, kasa wpłynęła, to co tam zawracać sobie głowę jakimiś tam reklamacjami... Czy aby na pewno?