HOTEL RESTAURACJA BONA

(3.53)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 4)

Wracają od znajomych...
Wracają od znajomych wstąpiłem na kawe do restauracji w hotelu Bona. Wchodząc do środka kelner z uśmiechem na twarzy powiedział " Dzień dobry". Usiadłem przy barze na bardzo wygodnym krześle. Kelner wręczył mi menu i po jakimś czsie podszedł do mnie i zapytał co sobie życze. Było dość dużo klientów, więc miał dużo pracy, jednak znalazł czas, aby zamienić ze mną 2 słwa, co mi się bardzo spodobało. Lubie rozmawiać z personelem. Gdy dopijałem kawe, usłyszałem jak przy wejściu na zaplecze ktoś krzyczy i używa nie kulturalnych słów. Ździwiło mnie to, gdyż wydawało mi się, że ta restauracja jest na wysokim poziomie.Wszyscy klienci nagle ucichli bo nie wiedzieli co się dzieje. Po chwili podszedł do mnie kelner i poprosołem o rachunek, pytając co się dzieje. Okazało się, że szef hotelu krzyczał na pracownika! Było to dla mnie szokujące, jak może właściciel takiego hotelu, tak traktować swoich pracowników prawie na oczach klientów! Jak dla mnie jest to karygodne.

zarejestrowany-uzytkownik

01.09.2010

Placówka

Sanok, Białogórska 47

Nie zgadzam się (20)

HOTEL RESTAURACJA BONA

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż HOTEL RESTAURACJA BONA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?