Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: HOTEL RESTAURACJA BONA

Treść opinii: Wracają od znajomych wstąpiłem na kawe do restauracji w hotelu Bona. Wchodząc do środka kelner z uśmiechem na twarzy powiedział " Dzień dobry". Usiadłem przy barze na bardzo wygodnym krześle. Kelner wręczył mi menu i po jakimś czsie podszedł do mnie i zapytał co sobie życze. Było dość dużo klientów, więc miał dużo pracy, jednak znalazł czas, aby zamienić ze mną 2 słwa, co mi się bardzo spodobało. Lubie rozmawiać z personelem. Gdy dopijałem kawe, usłyszałem jak przy wejściu na zaplecze ktoś krzyczy i używa nie kulturalnych słów. Ździwiło mnie to, gdyż wydawało mi się, że ta restauracja jest na wysokim poziomie.Wszyscy klienci nagle ucichli bo nie wiedzieli co się dzieje. Po chwili podszedł do mnie kelner i poprosołem o rachunek, pytając co się dzieje. Okazało się, że szef hotelu krzyczał na pracownika! Było to dla mnie szokujące, jak może właściciel takiego hotelu, tak traktować swoich pracowników prawie na oczach klientów! Jak dla mnie jest to karygodne.