LOKATOR Administracja Osiedla Mieszkaniowego nr IX

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Dwa tygodnie temu...
Dwa tygodnie temu drzwi wejściowe do klatki schodowej w bloku, w którym mieszkam zostały uszkodzone. Usterkę w tym samym dniu zgłosiłem do administracji. Pani, która przyjmowała zgłoszenie zapewniła mnie, że jeszcze dziś przekaże zgłoszenie firmie, która naprawi uszkodzone drzwi. Wczoraj, czyli jak już wspomniałem dwa tygodnie po moim zgłoszeniu, ponownie zadzwoniłem do administracji. Jako że drzwi w dalszym ciągu nie są naprawione chciałem się dowiedzieć, kiedy usterka zostanie usunięta. Prawdopodobnie ta sama osoba, poznaje po głosie, odebrała telefon. Ponownie zreferowałem moją prośbę o naprawienie uszkodzonych drzwi. Pracownica administracji wyraziła zdziwienie, że jeszcze nie zostały naprawione. Połączyła się przez drugi telefon z jakąś osobą i po krótkich konsultacjach ponownie powróciła do rozmowy ze mną. Pracownica poinformowała mnie, że drzwi nie zostaną naprawione, ponieważ co chwilę ktoś je uszkadza. Poczułem się tak jakby ktoś wylał na mnie kubeł zimnej wody. Zadałem pytanie czy ja w takim razie mogę przestać wpłacać pieniądze na fundusz remontowy. W słuchawce zapadła cisza, po czym usłyszałem, że na razie drzwi nie zostaną naprawione, później owszem, ale nie teraz. Na pytanie, kiedy będzie to później nie otrzymałem odpowiedzi. Nie pozostało mi nic innego tylko czekać na „później”.

zarejestrowany-uzytkownik

09.05.2010

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Morcinka 12

Nie zgadzam się (29)

LOKATOR Administracja Osiedla Mieszkaniowego nr IX

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż LOKATOR Administracja Osiedla Mieszkaniowego nr IX?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dwa tygodnie temu...
Dwa tygodnie temu drzwi wejściowe do klatki schodowej w bloku, w którym mieszkam zostały uszkodzone. Usterkę w tym samym dniu zgłosiłem do administracji. Pani, która przyjmowała zgłoszenie zapewniła mnie, że jeszcze dziś przekaże zgłoszenie firmie, która naprawi uszkodzone drzwi. Wczoraj, czyli jak już wspomniałem dwa tygodnie po moim zgłoszeniu, ponownie zadzwoniłem do administracji. Jako że drzwi w dalszym ciągu nie są naprawione chciałem się dowiedzieć, kiedy usterka zostanie usunięta. Prawdopodobnie ta sama osoba, poznaje po głosie, odebrała telefon. Ponownie zreferowałem moją prośbę o naprawienie uszkodzonych drzwi. Pracownica administracji wyraziła zdziwienie, że jeszcze nie zostały naprawione. Połączyła się przez drugi telefon z jakąś osobą i po krótkich konsultacjach ponownie powróciła do rozmowy ze mną. Pracownica poinformowała mnie, że drzwi nie zostaną naprawione, ponieważ co chwilę ktoś je uszkadza. Poczułem się tak jakby ktoś wylał na mnie kubeł zimnej wody. Zadałem pytanie czy ja w takim razie mogę przestać wpłacać pieniądze na fundusz remontowy. W słuchawce zapadła cisza, po czym usłyszałem, że na razie drzwi nie zostaną naprawione, później owszem, ale nie teraz. Na pytanie, kiedy będzie to później nie otrzymałem odpowiedzi. Nie pozostało mi nic innego tylko czekać na „później”.