Urząd Skarbowy Poznań Wilda

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Pomimo, iż siedziba...
Pomimo, iż siedziba Urzędu mieści się w starej, nieodnowionej kamienicy, pozytywnie na jej postrzeganie wpływają podjazdy dla osób poruszających się na wózkach, usytuowane przed wejściem i w środku budynku. Na korytarzu przy głównym wejściu czytelna tablica informacyjna . Pokój, w którym zgodnie z wykazem powinnam otrzymać stosowne informacje zamknięty - brak informacji odsyłającej do innego miejsca - szukanie na chybił - trafił w sąsiadujących pokojach. Dobrze czytelnie oznakowane drzwi każdego z pokoi (numerem i tabliczką ze zwięzłym opisem zakresu zagadnień - powtórzonym analogicznie jak na tablicy informacyjnej), brak natomiast informacji o stanowiskach / imionach nazwiskach pracowników. Wygląd miejsca obsługi - wnętrze pokoju, do którego trafiłam w celu uzyskani informacji wyposażone starymi, rozkompletowanymi meblami. Brak wyraźnego stanowiska do obsługi klientów – w ramach tego krzesło dostawione do biurka urzędnika. Źle usytuowany komputery – w taki sposób, że urzędnik pracujący przy nim siedzi tyłem do wejścia do pokoju i tym samym do wchodzących klientów, którzy już od wejścia, jak i podczas obsługi mają swobodę obserwowania monitora z danymi. W celu zabezpieczenia danych, na monitorze nie załącza się automatycznie wygaszasz ekranu. Zachowanie i wygląd personelu: Po wejściu klient napotyka siedzącego tyłem pracownika pracującego przy komputerze, który przenosi swoją uwagę na klienta z pewną zwłoką, po dokończeniu wykonywanych czynności. Mimo dostawionego z boku biurka krzesła – ewidentnie dla klienta, brak zachęty ze strony pracownika do zajęcia miejsca. Wiedza merytoryczna i kompetencje pracownika ocenione pozytywnie. Pracownik w sposób jasny i zrozumiały objaśnił stosowne zagadnienie, w międzyczasie przygotowując odpowiedni formularz PIT-u, który otrzymałam po zakończeniu konsultacji. Podane wyjaśnienia pracownik potwierdził weryfikując je w oparciu o publikacje branżowe. Udzielona informacja była sprawna, rzeczowa i pełna. Sposób prowadzenia rozmowy otwarty i życzliwy. Wygląd pracownika jakkolwiek schludny, jednak nie odpowiadający kanonom stroju biurowego - niezobowiązujący luźny sweter. Podsumowując : Czytelne oznakowanie pomieszczeń + Źle przygotowane stanowiska obsługi klienta (usytuowanie mebli i wyposażenia/ brak wyraźnego wyznaczenia stanowiska obsługi) – Dobrze oceniona wiedza i kompetencja personelu + Mała dbałość o profesjonalny wygląd personelu – Poważny mankament - brak zabezpieczenia danych przed osobami postronnymi -

zarejestrowany-uzytkownik

02.02.2010

Placówka

Poznań, Wierzbięcice 45

Nie zgadzam się (18)

Urząd Skarbowy Poznań Wilda

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Urząd Skarbowy Poznań Wilda?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Pomimo, iż siedziba...
Pomimo, iż siedziba Urzędu mieści się w starej, nieodnowionej kamienicy, pozytywnie na jej postrzeganie wpływają podjazdy dla osób poruszających się na wózkach, usytuowane przed wejściem i w środku budynku. Na korytarzu przy głównym wejściu czytelna tablica informacyjna . Pokój, w którym zgodnie z wykazem powinnam otrzymać stosowne informacje zamknięty - brak informacji odsyłającej do innego miejsca - szukanie na chybił - trafił w sąsiadujących pokojach. Dobrze czytelnie oznakowane drzwi każdego z pokoi (numerem i tabliczką ze zwięzłym opisem zakresu zagadnień - powtórzonym analogicznie jak na tablicy informacyjnej), brak natomiast informacji o stanowiskach / imionach nazwiskach pracowników. Wygląd miejsca obsługi - wnętrze pokoju, do którego trafiłam w celu uzyskani informacji wyposażone starymi, rozkompletowanymi meblami. Brak wyraźnego stanowiska do obsługi klientów – w ramach tego krzesło dostawione do biurka urzędnika. Źle usytuowany komputery – w taki sposób, że urzędnik pracujący przy nim siedzi tyłem do wejścia do pokoju i tym samym do wchodzących klientów, którzy już od wejścia, jak i podczas obsługi mają swobodę obserwowania monitora z danymi. W celu zabezpieczenia danych, na monitorze nie załącza się automatycznie wygaszasz ekranu. Zachowanie i wygląd personelu: Po wejściu klient napotyka siedzącego tyłem pracownika pracującego przy komputerze, który przenosi swoją uwagę na klienta z pewną zwłoką, po dokończeniu wykonywanych czynności. Mimo dostawionego z boku biurka krzesła – ewidentnie dla klienta, brak zachęty ze strony pracownika do zajęcia miejsca. Wiedza merytoryczna i kompetencje pracownika ocenione pozytywnie. Pracownik w sposób jasny i zrozumiały objaśnił stosowne zagadnienie, w międzyczasie przygotowując odpowiedni formularz PIT-u, który otrzymałam po zakończeniu konsultacji. Podane wyjaśnienia pracownik potwierdził weryfikując je w oparciu o publikacje branżowe. Udzielona informacja była sprawna, rzeczowa i pełna. Sposób prowadzenia rozmowy otwarty i życzliwy. Wygląd pracownika jakkolwiek schludny, jednak nie odpowiadający kanonom stroju biurowego - niezobowiązujący luźny sweter. Podsumowując : Czytelne oznakowanie pomieszczeń + Źle przygotowane stanowiska obsługi klienta (usytuowanie mebli i wyposażenia/ brak wyraźnego wyznaczenia stanowiska obsługi) – Dobrze oceniona wiedza i kompetencja personelu + Mała dbałość o profesjonalny wygląd personelu – Poważny mankament - brak zabezpieczenia danych przed osobami postronnymi -