GLUTENEX

(4.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Szeroki wybór produktów...
Szeroki wybór produktów bezglutenowych. Konkurencyjne ceny i szybka realizacja zamówienia. Dobry kontakt z obsługą sklepu internetowego.

Trec93ppl

04.03.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W poniedziałek 23.11.2009...
W poniedziałek 23.11.2009 r. postanowiłam złożyć zamówienienie przez internet na artykuły spożywcze bezglutenowe. Bez problemu weszłam na ich stronę. Zalogowałam się i rozpoczęłam wybierać produkty. Strona jest skromna, bardzo prosta w obsłudze. Gdy skończyłam, otrzymałam mejla z potwierdzeniem, iż takie zamówienie złożyłam, z podaną kwotą, którą powinnam zapłacić. Na stronie podana była informacja, iż wysyłki są robione w poniedziałki i wtorki. W środę zaczęłam oczekiwać paczki z wybranym towarem. Nie przyszła. W czwartek około południa zadzwoniłam kontrolnie, czy moje zamówienie zostało zrealizowane, gdyż Firma Glutenex nie przesyła takiego mejla z potwierdzeniem. Pani odbierająca telefon (niezbyt szybko to zrobiła) poinformowała mnie, iż powinnam otrzymać swoje produkty, bo paczka została wysłąna wczoraj. Więc czekałam do końca dnia, ale nic nie otrzymałam. W piątek około południa zadzwonił do mnie kurier, czy jestem pod wskazanym adresem, gdyż ma dla mnie paczkę. Był 15 minut później. Zapytałam się kiedy ją dostał, to uzyskałam informację, iż w piątek rano. Zawartość przesyłki się zgadzała; nawet otrzymaliśmy gratisa w postaci nowych chipsów. Zadzwoniłam sobie do Glutenexu, gdyż podpadał mi termin ważności. Oczywiście od razu nikt nie odebrał telefonu. Pani grzecznie przedstawiła się i zaczęła sprawdzać zamówienie. Udzieliła mi bardzo fachowej odpowiedzi odnośnie przechowywania zamówionych art. spożywczych. Daty wysłania mojej paczki niestety nie dało się ustalić, gdyż stwiedziła, że wyszła od nich w piątek. Dla mnie taka informacja jest dosyć istotna, gdyż zamawiałam pierogi, które powinny być przechowywane w odpowiedniej temperaturze. Jeżeli jechały od wtorku do piątku, to mogą być już nieświeże. Dodam, iż często zamawiam w w/w firmie i zawsze jest ten sam problem. Kolejna niedogodność, to zawsze paczka jest za pobraniem. Inne firmy z tej branży, a jest ich niewiele mają bardziej zróżnicowany system płatności.

zarejestrowany-uzytkownik

28.11.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (22)

GLUTENEX

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż GLUTENEX?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Szeroki wybór produktów...
Szeroki wybór produktów bezglutenowych. Konkurencyjne ceny i szybka realizacja zamówienia. Dobry kontakt z obsługą sklepu internetowego.