Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: GLUTENEX
Treść opinii: W poniedziałek 23.11.2009 r. postanowiłam złożyć zamówienienie przez internet na artykuły spożywcze bezglutenowe. Bez problemu weszłam na ich stronę. Zalogowałam się i rozpoczęłam wybierać produkty. Strona jest skromna, bardzo prosta w obsłudze. Gdy skończyłam, otrzymałam mejla z potwierdzeniem, iż takie zamówienie złożyłam, z podaną kwotą, którą powinnam zapłacić. Na stronie podana była informacja, iż wysyłki są robione w poniedziałki i wtorki. W środę zaczęłam oczekiwać paczki z wybranym towarem. Nie przyszła. W czwartek około południa zadzwoniłam kontrolnie, czy moje zamówienie zostało zrealizowane, gdyż Firma Glutenex nie przesyła takiego mejla z potwierdzeniem. Pani odbierająca telefon (niezbyt szybko to zrobiła) poinformowała mnie, iż powinnam otrzymać swoje produkty, bo paczka została wysłąna wczoraj. Więc czekałam do końca dnia, ale nic nie otrzymałam. W piątek około południa zadzwonił do mnie kurier, czy jestem pod wskazanym adresem, gdyż ma dla mnie paczkę. Był 15 minut później. Zapytałam się kiedy ją dostał, to uzyskałam informację, iż w piątek rano. Zawartość przesyłki się zgadzała; nawet otrzymaliśmy gratisa w postaci nowych chipsów. Zadzwoniłam sobie do Glutenexu, gdyż podpadał mi termin ważności. Oczywiście od razu nikt nie odebrał telefonu. Pani grzecznie przedstawiła się i zaczęła sprawdzać zamówienie. Udzieliła mi bardzo fachowej odpowiedzi odnośnie przechowywania zamówionych art. spożywczych. Daty wysłania mojej paczki niestety nie dało się ustalić, gdyż stwiedziła, że wyszła od nich w piątek. Dla mnie taka informacja jest dosyć istotna, gdyż zamawiałam pierogi, które powinny być przechowywane w odpowiedniej temperaturze. Jeżeli jechały od wtorku do piątku, to mogą być już nieświeże. Dodam, iż często zamawiam w w/w firmie i zawsze jest ten sam problem. Kolejna niedogodność, to zawsze paczka jest za pobraniem. Inne firmy z tej branży, a jest ich niewiele mają bardziej zróżnicowany system płatności.