Nilago

(4.13)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Zajechałem do tego...
Zajechałem do tego sklepu aby rozejrzeć się za rowerkiem dla córki na wiosnę. Parking pod sklepem nie jest zbyt duży i jest płatny. Obsługa na sklepie wita klientów już od wejścia. Na każdym dziale znajduje się sprzedawczyni która służy klientom pomoca. Towar na sklepie poukładany tematycznie. Można dostać odzież i obuwie dziecięce, zabawki i wszelkiego rodzaju artykuły dla niemowląt i dzieci. Ceny jednak są trochę zawyżone niż w konkurencyjnych tego typu sklepach. Kolejka do kasy była i trzeba było trochę postać.

Grzegorz_286

12.02.2011

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego 21

Nie zgadzam się (2)
Sklep o sporej...
Sklep o sporej powierzchni i dosyć bogatym asortymencie dziecięcym. Duży wybór wózków, łóżeczek, fotelików. Gorzej natomiast z odzieżą dla dzieci w wieku przedszkolnym i starszych. Ubranka jakościowo bardzo dobre jednak ceny również dość wysokie. Duży mankament - płatny parking przed sklepem. Dojazd do sklepu po brukowej uliczce dla malucha w wózku też chyba niezbyt przyjemny. Mimo sporej powierzchni ciężko poruszać się czasami między stoiskami z dziecięcym wózkiem

MagdalenaL

27.11.2010

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego 21

Nie zgadzam się (1)
Bardzo dobra lokalizacja...
Bardzo dobra lokalizacja szkoda że dla klientów Nilago jest płatny parking. Dlatego ja za często nie robię tam zakupów. Bardzo ładnie wyeksponowany towar (brak rozwalonych rzeczy, niechlujnie poukładanych). Pracownice zawsze chętne do pomocy i doradzeniu zarówno młodym i doświadczonym mamom. Panuje miła atmosfera.

Sławomir_19

29.10.2010

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego 21

Nie zgadzam się (2)
Pojechalem z zona...
Pojechalem z zona i corka do nilago w celu zakupu kombinezonu dzieciecego na zime. Juz od wejscia zauwazylem ze ekspedientki malo zainteresowane byly klientami gdyz staly obok siebie rozmawiajac. Skieroalismy sie z zona w dzial z kombinezonami. Zaczelismy przegladac towar szukajac rozmiaru. Trwalo to jakies 15 minut i zadna z ekspedientek nie raczyla do nas podejsc. Wkoncu sam podszedlem do nich pytajac czy dostane dany rozmiar. Okazalo sie ze juz nie ma i nie bedzie. Poszlismy jeszcze w inne dzialy zobaczyc co sklep oferuje. Towaru pod dostatkiem na poklach i na wieszakach rzeczy poukladane. Na sklepie czysto , ekspedientki ubrane kazda inaczej. Wychodzac ze sklepu nie uslyszelismy "do widzenia". Jesli chodzi o towar to zdecydowanie polecam, jednak obsluga beznadziejna.

Grzegorz_286

15.10.2009

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego 21

Nie zgadzam się (21)

Nilago

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Nilago?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zajechałem do tego...
Zajechałem do tego sklepu aby rozejrzeć się za rowerkiem dla córki na wiosnę. Parking pod sklepem nie jest zbyt duży i jest płatny. Obsługa na sklepie wita klientów już od wejścia. Na każdym dziale znajduje się sprzedawczyni która służy klientom pomoca. Towar na sklepie poukładany tematycznie. Można dostać odzież i obuwie dziecięce, zabawki i wszelkiego rodzaju artykuły dla niemowląt i dzieci. Ceny jednak są trochę zawyżone niż w konkurencyjnych tego typu sklepach. Kolejka do kasy była i trzeba było trochę postać.